וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפורניה בוערת: צפו בתמונות משריפת הענק שמשתוללת בארה"ב

הלהבות, המתנשאות לגובה רב, נלכדו בעדשות המצלמה של סוכנויות הידיעות מרחבי העולם שהגיעו לסקר את האירוע. המושל הכריז על מצב חירום וטראמפ קרא לתושבים להישמע להוראות הרשויות. צפו בתמונות

עקבו אחרינו גם באינסטגרם לתמונות נוספות

רויטרס

שריפות ענק מתחוללות בכמה מוקדים בדרום מדינת קליפורניה שבארצות הברית, שזרעו הרס רב והובילו לפינויים של אלפי בתים. השריפה הגדולה ביותר פרצה במחוז ונטורה והתפשטה למקומות נוספים בקרבת המטרופולין של העיר לוס אנג'לס. רק בחודש אוקטובר הכתה במדינה השריפה הקטלנית ביותר בתולדותיה, שגבתה את חייהם של 40 בני אדם.

יותר מאלף כבאים נאבקים בשריפה במחוז ונטורה, שמכונה "תומאס". השריפה החריבה עד כה כ-150 בתים ומאיימת על אלפים נוספים. עד כה לא דווח על הרוגים, אך נגרם נזק רב לרכוש, לימודים הופסקו והחלו שיבושים באספקת החשמל במחוז. האש פרצה בעקבות רוחות "סנטה אנה" – רוחות חזקות ויבשות שמקורן בפנים היבשת וגורמות לשריפות רבות במדינה.

השריפות התפשטו ופגעו גם בשכונת היוקרה בל אייר"שבמחוז לוס אנג'לס, וגרמו להרס של ארבעה בתים ולחסימת כבישים. הפקות הטלוויזה "ווסטוורלד" של רשת HBO ו- "S.W.A.T." של רשת CBS המצטלמות באזור, נאלצו להפסיק את צילומיהן.

מושל קליפורניה, ג'רי בראון, הכריז על מצב חירום שמאפשר הקצאת משאבים וסיוע להשתלטות על השריפות ולשיקום האזור. גם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס לנושא וקרא לתושבים להישמע להוראות הרשויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully