וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: כשאנשים שלא מצליחים להסתיר את הקנאה נתפסו במצלמה

9.12.2017 / 0:05

מהבחורים שלא מצליחים להפסיק לבהות בחברה בבקיני של החבר שלהם ,לבחורות שמקנאות במחשוף השופע של חברתן ועד החתול שמקנא בכלב שמקבל את תשומת הךב - ככה נראית קנאה כשהיא נתפסת במקרה במצלמה

Facebook

"קנאה אוכלת את בעליה כמו שהחלודה אוכלת את הברזל", כתב הסופר יעקב קלצקין. הקנאה היא תכונה אנושית טבעית שאין אדם שניצל ממנה. היא מסוגלת לתקוף אפילו אדם שבאופן אובייקטיבי יש לו את כל התנאים והסיבות להיות מאושר. עוצמת הקנאה עלולה להיות כה רבה ומכאיבה עד ששלמה המלך דימה אותה למוות, ואמר: "קשה כשאול קנאה" (שיר השירים ח,ו), וציין שהיא גורמת לאדם ריקבון: "ורקב עצמות קנאה" (משלי יד, ל). חז"ל אף שמו בפיו של משה רבנו את האמירה: "100 מיתות ולא קנאה אחת" (דברים רבה,ט, ט).

לפעמים והקנאה מופיעה בתוך המשפחה - ביחסים שבין אחים או בין איש לאשתו, לפעמים בין חברים ולפעמים היא אפילו תוקפת ברמה הציבורית ומשתקפת ביחסים שבין מנהיגים.

בכל מקרה מדובר בתכונה שרובנו מתביישים בה ולא רוצים שידעו כשאנחנו מקנאים. אבל בעידן שבהו אנחנו חיים, בה אנחנו מתועדים כמעט כל הזמן, רגעים בהם הקנאה יוצאת מאיתנו נתפסת שוב ושוב במצלמה, כמו שניתן לראות בגלריית התמונות הקורעת מצחוק הזו.

עוד בנושא
האישה הקנאית בעולם אוסרת על בעלה לצפות בטלוויזיה

  • עוד באותו נושא:
  • קנאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully