וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הקנאית בעולם אוסרת על בעלה לצפות בטלוויזיה

אישה שסובלת מתסמונת אותלו - הגורמת לה לקנאה מוגזמת - דואגת שהוא לא יחשף בטעות לפרסומות בהן מופיעות נשים מגלחות רגליים ומעבירה אותו בדיקות פוליגרף באופן קבוע

האישה הקנאית בעולם אוסרת על בעלה לצפות בטלוויזיה. ITV/Rex, צילום מסך
דבי ווד עוברת מדי יום על ההודעות והשיחות שקיבל בעלה/צילום מסך, ITV/Rex

אנו רוצים לשבח ולפאר את סטיב ווד - הגבר האולטימטיבי שעובר מדי יום מסכת עינויים בלתי הגיונית כדי להרגיע את אשתו הקנאית - ואתם פשוט לא תאמינו מה המסכן הזה עובר.

דבי ווד, בת ה-43, אובחנה ב"תסמונת אותלו" הגורמת לקנאה חולנית חסרת פרופורציות ומאופיינת בחשדות בלתי פוסקים של חוסר נאמנות מצד בן הזוג. התסמונת השפיעה על דבי עד כדי כך שהיא החליטה להגביל את הצפייה בטלוויזיה על בעלה סטיב, בן ה-32, רק כי באחת הפרסומות מופיעה בחורה שמגלחת את רגלייה.

אם זה לא מספיק, דבי ווד עוברת מדי יום על ההודעות והשיחות שקיבל סטיב בסלולרי ונכנסת לחשבונות הדוא"ל והבנק שלו כדי לוודא שהוא לא עשה מעשה שנראה לה חריג. היא אפילו מכריחה אותו לעבור בדיקת פוליגרף בכל פעם שהיא מטילה ספק באמינותו.

האישה הקנאית בעולם אוסרת על בעלה לצפות בטלוויזיה. ITV/Rex, צילום מסך
"הסתכלת עכשיו על מישהי מהקהל?"/צילום מסך, ITV/Rex

השניים הופיעו השבוע בתוכנית הבוקר הבריטית This Morning ודבי סיפרה שלדעתה גברים לא מסוגלים להעריך יופי פנימי כמו שנשים יכולות ותמיד יפנטזו על נשים אחרות, "לכל אישה יש יופי פנימי, אבל הגברים רוצים יותר מזה" היא סיפרה, "הם חושקים בנשים, הם מפתחים פנטזיות מיניות עליהן ולא מסוגלים רק להתפעל מיופיין החיצוני".

דבי מאמינה שאם תעבור ניתוח לקיצור קיבה, היא תוכל להתמודד טוב יותר עם חוסר הביטחון שלה. "יש לי משקל עודף וניתוח יעזור לי מאוד גם מהבחינה הפיזית, כי אני מרגישה שהעצמות שלי נמחצות מבפנים ויש לי בעיות גב וברכיים - וגם מהבחינה הנפשית כי אך אוכל לקבל את הבטחון העצמי שלי חזרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
האישה הקנאית בעולם אוסרת על בעלה לצפות בטלוויזיה. ITV/Rex, צילום מסך
תצחק, תצחק. תשלם על זה הלילה/צילום מסך, ITV/Rex

"אני עוברת טיפול פסיכולוגי כדי להתמודד עם רגשות הקנאה שלי, אבל אני בטוחה שניתוח לקיצור קיבה יעזור לי להיות פעילה יותר, לצאת עם בעלי, להרגיש בטוחה יותר ולקבל את חיי בחזרה".

בשלב מסוים בראיון, מגיש התוכנית, פיליפ סקופיילד, הותיר אותה מבולבלת. "כשהגעתם לאולפנים אמרתי לך שאת נראית נפלא ואמרת לי 'תזהר, בעלי עלול לקנא'. למה לך מותר ולו אסור?". לדבי לא הייתה תשובה לזה.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully