וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש חשוד ששדד בת 77 בביתה בירושלים באיומי סכין

5.12.2017 / 10:25

החשוד, תושב חיפה בן 80, הגיע להתארח בבית האישה, מכרה שלו, בבירה. לפי החשד, הוא דרש ממנה כסף ומשלא נענתה לו לקח סכין מטבח ואיים עליה. האישה העבירה לידיו 4,500 שקל והוא נמלט. החשוד נתפס בביתו ומעצרו הוארך ביממה

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
הקשיש חשוד בשוד מזוין בנסיבות מחמירות/חטיבת דובר המשטרה

תושב חיפה בן 80 נעצר אמש (שני) בחשד ששדד באיומי סכין אישה בת 77 בביתה שבירושלים. המקרה אירע לפני כמה ימים, כשהגיע להתארח בביתה של האישה מכר שלה. על פי החשד, זמן קצר לאחר שהגיע לבית דרש הקשיש מהאישה סכום כסף רב, אך היא סירבה. משלא נענתה לדרישותיו, לקח החשוד סכין מהמבטח ובאמצעותה איים על האישה שתעביר לידיו את הכסף שדרש.

מהחקירה עולה כי האישה לחצה על לחצן מצוקה שמותקן בביתה. הקשיש הבחין בכך ודרש ממנה למסור למוקד כי לחצה על הלחצן בטעות וכי הכול תקין בביתה. לבסוף נענתה האישה לדרישותיו של החשוד והעבירה לידיו כ-4,500 שקלים. אחרי שקיבל את הכסף נמלט החשוד מהמקום.

לאחר המקרה פנתה האישה למכר נוסף שלה המתנדב במשטרה, וזה ניגש יחד עמה לתחנה להגיש תלונה. אמש הגיעו חוקרי משטרה לביתו של החשוד ועצרו אותו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לשוד מזויין בנסיבות מחמירות. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו ביום.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: רעיית ביטן נעצרה ותושאלה לגבי 2 מיליון ש"ח בחשבונה
עקב הפרסום בוואלה! NEWS: המבקר נתבקש לבדוק מימון המשלחת לאו"ם
חמש אזעקות בלילה אחד במועצת אשכול: זוהו שני שיגורים מסיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully