וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעדת הבושה": רבבות הפגינו ברוטשילד נגד חוק ההמלצות | גלריה

עשרות אלפים לקחו חלק ב"צעדת הבושה", על רקע חוק ההמלצות שצפוי למנוע מהמשטרה לפרסם את המלצותיה בתום חקירה. אלדד יניב, ממארגני הצעדה: "הצעדה הפכה לתקווה גדולה". צפו בתמונות מההפגנה

עקבו אחרינו גם באינסטגרם לתמונות נוספות

ראובן קסטרו

שש שנים לאחר המחאה החברתית, שדרות רוטשילד שבתל אביב הוצפו שוב אתמול (שבת) על ידי עשרות אלפי מפגינים, שהגיעו למחות על השחיתות השלטונית. המפגינים הגיעו לצעדת מחאה תחת השם "צעדת הבושה". הצעדה התקיימה על רקע חוק ההמלצות שימנע מהמשטרה לסכם את חקירותיה בהמלצות להגשת כתבי אישום.

מני נפתלי, שלצד אלדד יניב מארגן מדי שבוע את ההפגנה בפתח תקווה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, אמר כי "יש לנו ראש ממשלה שלא יודע כמה עולה לחם. בושה". יניב אמר לקראת ההפגנה כי "הצעדה הפכה לתקווה גדולה, זה יהיה אחד הערבים המרגשים". השבוע הוחלט להעביר את ההפגנה מפתח תקווה לשדרות רוטשילד בתל אביב.

בהפגנה אמר יניב כי "אנחנו מתחילים מאבק בחורף, הוא יהיה מאבק ארוך אבל בסוף הוא יילך הביתה. תתכוננו. אתם תצטרכו להגיע לפה בשבוע הבא. נדבר איתכם באמצעות ווטסאפ, אנחנו לא צריכים את התקשורת".

עוזי ארד, היועץ לביטחון לאומי לשעבר, נשא דברים ואמר כי "לשחיתות הכלכלית יש נזקים – היא פוגעת במשק, ובצמיחה". עוד הוסיף כי "אזרחים נושאים את העול הכלכלי תוך ציפיה שהשלטון ינהג בממלכתיות, ולא ישלח את מקורביו לעשות מיליונים. במדינה מתוקנת השלטון היה מכונן מנגנון למלחמה בשחיתות. אבל ראו איזה פלא, במקום שהדבר ייעשה על ידי השלטונות, נעשה בדיוק ההיפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully