וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תצלמי את אחותך בת השש בלי חולצה": בן 45 נאשם בעבירות מין בילדות

שרלי ביטון, תושב קריית חיים, הואשם שיצר קשר עם הילדות באמצעות רשתות חברתיות ואפליקציית ווטסאפ, וביקש מהן לצלם עצמן ולבצע מעשים מגונים. באחד המקרים ביקש מנערה לצלם את עצמה בעירום - או שישלח לה תמונות של איברי מין גבריים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן 45 הואשם בביצוע עבירות מין בנערות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרקליטות הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד תושב קריית חיים בגין ביצוע 22 עבירות מין, בהן גם גרם אונס, גרם מעשה סדום, מעשה מגונה וסחיטה באיומים בכמה ילדות ונערות במקרים שונים בין השנים 2017-2015.

מכתב האישום עולה כי הנאשם, שרלי ביטון, בן 45 המתגורר בקריית חיים, יצר קשר עם ילדות ונערות בנות 9 עד 14 באמצעות אינסטגרם, סקייפ ואפליקציית המסרים ווטסאפ, תוך הצגת מצג שווא בנוגע לשמו ולגילו. על פי כתב האישום, ביטון ניהל עם קורבנותיו שיחות בעלות אופי מיני, הורה להן לבצע מעשים מיניים בעצמן ולהעביר תמונות וסרטונים בהן הן נראות במצבים אינטימיים. בחלק מהמקרים הוא אף שלח לנערות צילומים אינטימיים של איבר מין גברי.

עיון בהתכתבויות הרבות של הנאשם עם הקטינות השונות, העלה כי הוא ביקש שוב ושוב מהנערות לצלם את עצמן ואת חברותיהן, לשלוח לו תמונות, לקיים איתו שיחות מיניות ועודד אותן להיפגש עמו. באחד המקרים ביקש הנאשם מאחת הנערות שתצלם את אחותה בת השש ללא חולצה בעודה ישנה.

עוד בוואלה! NEWS:
אירוע הירי בקוסרה: האב היורה נחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות
מזג אוויר: עלייה קלה בטמפרטורות, לא צפוי גשם
סקר: 63% מהאמריקנים מתנגדים להעברת שגרירות ארה"ב לירושלים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"תעוזה עבריינית של הנאשם"/ראובן קסטרו

במקרה אחר, ביקש הנאשם מאחת הנערות, מתחת לגיל 14, שתיכנס למקלחת ותצלם עבורו את גופה. בהמשך שלח לה תמונה של איבר מין גברי, תוך שהוא מפציר בה להצטלם בעירום ולשלוח לו את התמונה.

אחר כך הוסיף ביטון לדרוש מהנערה שתשלח לו תמונות עירום בהן ניתן לראות את איבר מינה. לנוכח סירובה של הנערה לשלוח תמונה שכזו, הנאשם איים עליה שישלח לה עוד תמונה של איבר מין גברי אם לא תעשה כן, ושהוא יעביר את מספר הטלפון שלה לאנשים אחרים.

יודגש כי מכלל התכתובות עולה כי הקטינות מסרו לביטון מיד בהתחלת השיחות את גילן. בבקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים ציינו עורכי הדין ערן בר ומאיה הרטמן מהפרקליטות כי "מדובר בנסיבות חמורות ביותר המעידות על תעוזה עבריינית של הנאשם, זלזולו בחוק ומסוכנותו לציבור בכלל ולציבור הקטינים בפרט. הזמינות המידית, האנונימיות והיכולת ליצור קשר עם קורבנות רבים, כמו גם הסיכון המועט להיתפס, הופכים את עבירות המין בזירה האינטרנטית למסוכנות אף יותר מבעולם המציאות, והכמות הגדולה של ילדות ונערות צעירות שהמשיב לכד ברשתו – מוכיחה זאת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עורכת דינו של הנאשם: "הדרך בין התכתבויות לאינוס ארוכה"

החקירה, שהתנהלה ביחידת הסייבר של המחוז הצפוני, נפתחה בחודש אוגוסט בעקבות שתי תלונות שונות שהוגשו על ידי אימהות. במהלכה, התגלו מאות מקרים של הטרדות מיניות שבוצעו על ידי הנאשם עוד משנת 2016.

עו"ד לירון מלכה המייצגת את הנאשם ציינה כי טרם ראתה את חומר החקירה. בנוסף ציינה כי אין לו עבר פלילי וכי הוא סועד את אמו החולה. "על פניו אכן מדובר במספר רב של מתלוננות", אמרה מלכה. "אבל בל נשכח שלא תמיד כל מה שכתוב בכתב האישום בסופו של דבר מתברר כנכון". היא הוסיפה כי "ההתכתבויות הן התכתבויות – השאלה היא איזו עבירה הן מקיימות. הדרך ארוכה בין התכתבויות לבין עבירות אינוס". לדבריה, "לא היו מפגשים ואני מאמינה שזה יתברר במהלך ניהול המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully