וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוהים לא נותן רק מתנות": חני וינרוט הובאה למנוחות

מאות הגיעו ללוות את וינרוט, סמל למאבק בסרטן, בדרכה האחרונה. על המשתתפים נמנה חמה, פרקליט הצמרת יעקב וינרוט, שחולה גם הוא בסרטן. בריאיון לפני שנתיים לקובי מידן, סיפרה: "אני מנסה לחיות רגיל, אבל לפני שאני הולכת לישון אני מחפשת בגוגל 'סרטן שחזר'"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, "חוצה ישראל" ו-"כיכר השבת", עריכה: שניר דבוש
חני וינרוט. פייסבוק, צילום מסך
מאות הגיעו ללוות אותה בדרכה האחרונה. חני וינרוט/צילום מסך, פייסבוק

חני וינרוט, סמל למאבק בסרטן שהיוותה השראה לחולים ולבני משפחותיהם, נטמנה אתמול (רביעי) בבית העלמין סגולה בפתח תקווה, כשמאות קרובי משפחה, חברים ומכרים ליוו אותה בדרכה האחרונה. על הנוכחים נמנה חמיה של חני וינרוט, פרקליט הצמרת עו"ד יעקב וינרוט, שחולה גם הוא במחלת הסרטן.

"אם אהובה לילדיה ואישה מיוחדת, שהלכה לעולמה בגיל צעיר לאחר מאבק במחלת הסרטן", ספד לה שר החינוך נפתלי בנט בפוסט שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו. רבים אחרים ספדו לה ברשת: "אותי לא הכרת, נפגשנו פעם אחת והוקסמתי. אפשר לראות כיצד מכל גווני הציבור הישראלי, מאות נשים וגברים באו ללוות אותך", ספדה לה אחת הגולשות. "השארת לנו פה בעולם שביל של אור וטוב", הוסיפה אחרת.

חני וינרוט. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
"איך חיים עם זה? מתחילים לחיות". וינרוט/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

בריאיון שקיים עמה קובי מידן ב"חוצה ישראל", סיפרה וינרוט נרחבות על גילוי המחלה, המאבק - והדרכים שאימצה להתמודדות עם העול שנכפה עליה ועל סביבתה. "התקשרו מהמרפאה, לא התכוונו לספר לי לפני שאראה רופא, אבל הבנתי את המצב", סיפרה, "זה טוב שזה לא היה מול רופא, היה לי זמן להיות לבד בבית שלי ולהתאבל כמו שרציתי. היו לי כמה שעות שפיזית הייתי על הריצפה, עם הכרה לסירוגין, כשאני בוכה - ומבינה לגמרי מה זה אומר", סיפרה למידן.

כשנשאלה על דרכי ההתמודדות, סיפרה כי בשלב מסוים "הפסקתי לספר לאנשים שאני הולכת לטיפול", כדי להימנע משאלות פולשניות. "אני לא יודעת כמה זמן אחיה. איך חיים עם זה? מתחילים לחיות. כמובן, יש שאלות מאוד גדולות, אבל לא רק כשקורה לי משהו רע. אני מבינה שאלוהים הוא לא סנטה קלאוס, הוא לא צריך לתת רק מתנות", הוסיפה.

הריאיון המלא של חני וינרוט לקובי מידן ב"חוצה ישראל", בחינוכית

הלוויתה של חני וינרוט 29 בנובמבר 2017. באדיבות אתר כיכר השבת, מערכת וואלה! NEWS
הלוויתה של וינרוט/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אתר כיכר השבת
ND חני וינרוט, סמל למאבק בסרטן, נטמנה בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. אתר רשמי
ND חני וינרוט, סמל למאבק בסרטן, נטמנה בבית העלמין סגולה בפתח תקווה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully