וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הציתו מבנה השייך לקבלן בשל סכסוך עסקי - ונמלטו מהזירה

29.11.2017 / 3:00

שני תושבי אשקלון, בני 32 ו-38, נאשמים בהצתת מבנה ביישוב אלומה הסמוך לקריית גת. תושבים שהבחינו בדמויות חשודות באזור הזעיקו את המשטרה שפתחה במרדף אחר רכב ועצרה את השניים

עריכה: יאיר דניאל

כתב אישום הוגש אמש (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שני תושבי אשקלון, בני 32 ו-38, בגין הצתה של אתר בנייה וגרימת נזק שמוערך בכעשרת אלפים שקלים. ההצתה התרחשה ככל הנראה על רקע סכסוך עסקי בין הנאשמים לבין התובע - קבלן בנייה שהזמין מהם עבודות אלומיניום. לאחר שאלה לא הושלמו, הקבלן ביטל את התשלום ובתגובה שלח לו אחד הנאשמים הודעה שבה כתב: "עשר אפס לך".

אחרי אותה הודעה, הוצת לפני כשבועיים מבנה משרדי השייך לקבלן ביישוב אלומה, הסמוך לקריית גת. תושבים שהבחינו בסמוך למבנה בשני חשודים לבושים שחור שירדו מרכבם דיווחו על כך למשטרה. לשוטרים שהוזעקו לזירה אמרו התושבים כי השניים שבו אל רכבם והחלו בנסיעה. השוטרים הצליחו לאתר את הרכב, שלוחיות הרישוי שלו הוסתרו חלקית באמצעות סקוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעצרו אחרי מרדף משטרתי קצר. הנאשמים נמלטים מזירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הימלטות הנאשמים מהזירה, הם אף חצו צומת ברמזור אדום, אך בסופו של המרדף הם נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה בקריית גת. במהלך בדיקות שבוצעו על ידי מחלק הזיהוי הפלילי במשטרה נמצאו שיירי בנזין בנעליו של אחד הנאשמים.

חוקרי המשטרה אספו ראיות ועדויות נוספות שלטענתם קשרו את החשודים למיוחס להם. לאורך החקירה, מעצרם של השניים הוארך בהוראת בית המשפט. מהפרקליטות נמסר כי תפעל "למיצוי הדין כנגד אלו שיחבלו ויפגעו ברכושו של האזרח הנורמטיבי, סיכונו ופגיעה בפרנסתו".

עו"ד שרון מילר המייצג את אחד החשודים מסר: "הלקוח שלי מכחיש כל קשר למקרה, וההצתה אשר בוצעה, פגעה במרשי יותר מאשר בקבלן. המשטרה חקרה את התיק בלי לבחון את מכלול הראיות הקיימות. אני סמוך ובטוח כי עם בירור הראיות כתב האישום לא יחזיק מים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully