וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: ילדה ניסתה להכין צ'יפס ולרקוד וכמעט הציתה את עצמה ואת חברתה

8.12.2017 / 0:03

"במקרה שלי זה נגמר בנס", סיפרה ילדה מפנסילבניה שכמעט עלתה בלהבות בזמן שהכינה צ'יפס ורקדה לשירי האנה מונטנה. היא שידרה בלייב את האירוע שכמעט נגמר באסון

ערוץ היוטיוב של Alexander Chernikov

בסרטון - האם זה הפעלולן המטומטם בעולם? הצית את עצמו וקפץ מבניין

"לכל מי שצופה, תלמדו מהטעויות שלי", סיפרה ילדה בשם ביילי מאמבר, פנסילבניה, אחרי שכמעט הציתה את עצמה כשניסתה להכין צ'יפס במטבח של חברתה, ברידג'ט. משעמום, ביילי החליטה לצלם את עצמה בלייב מכינה לה ולחברתה צ'יפס בזמן שהיא רוקדת לשירי האנה מונטנה. מרוב התלהבות, ביילי שכחה עד כמה חשוב לעבוד בזהירות כשמבשלים משהו על האש, "שמתי מחבת עם שמן על הכיריים ושידרתי בלייב כדי להעביר את הזמן", היא כתבה ביוטיוב.

בסרטון הקצר נראית ביילי לוקחת חופן של מקלות תפוחי אדמה קפואים ומשליכה אותן למחבת הרותחת תוך כדי שהיא מקפצת ורוקדת בהתלהבות. ברגע שמקלות תפוחי האדמה הקפואים נוגעים במחבת, להבה ענקית מתלקחת ועשן ממלא את המטבח. ביילי מגיבה בהיסטריה, נכנסת להלם מוחלט ואז שוב חוזרת לצחוק. הסרטון ממשיך עוד שניות ארוכות כשביילי ממשיכה להתנהג כמו מטורפת וצורחת שיפתחו לה את החלון והדלת. "זה התפוצץ לי ישר בפנים כפי שאתם רואים", היא כתבה.

צפו בקטע המלא:

עוד באותו נושא

אישה שניסתה לטפס מעל גדר הצליחה איכשהו להתקע עם הראש בין הסורגים

לכתבה המלאה

למרבה המזל, הבנות לא נפצעו ולא נגרם נזק למטבח. ביילי למדה את הלקח שלה: "אז לכל מי שצופה, בבקשה קראו את ההוראות כשאתם מבשלים ותמיד וודאו שמבוגר נמצא בסביבה. במקרה שלי זה נגמר בנס אבל עבור אחרים זה יכול היה להסתיים רע".

  • עוד באותו נושא:
  • אש
  • בישול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully