וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שוטרים נפצעו בהפגנת חרדים בירושלים נגד גיוס; 34 מפגינים נעצרו

עשרות חברים בעדה החרדית, שאינם משתייכים לפלג הירושלמי, חסמו את הכביש מול לשכת הגיוס ברחוב רש"י, יידו אבנים והשליכו ביצים וחפצים נוספים במחאה על עיכוב צעירה חרדית בלשכה. הכביש נפתח לתנועה

צילום: קבוצת "מחאת החרדים הקיצוניים", עריכה: תום זואילי

עשרות חרדים הפגינו היום (שלישי) בירושלים במחאה על עיכוב צעירה חרדית בלשכת הגיוס. המפגינים, הנמנים על העדה החרדית אך אינם משתייכים לפלג הירושלמי, חסמו את הכביש שמול הלשכה ברחוב רש"י בעיר, יידו אבנים והשליכו ביצים וחפצים נוספים לעבר השוטרים שהגיעו למקום. מהמשטרה נמסר כי שלושה שוטרים נפצעו קל מבקבוק זכוכית, אבן ואגרוף, וכי הכוחות עצרו 34 מפגינים בחשד להפרת סדר. הכביש נפתח לתנועה.

הלילה ניסו מפגינים להצית את הלשכה, ברקע התחדשות המחאה בימים האחרונים נגד מעצר עריקים. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, נראתה קבוצה של חרדים מתכנסת סמוך לבניין הלשכה בתום הפגנה סוערת שהתקיימה במקום, כשחבריה הופכים את פח הזבל הסמוך ללשכה, מציתים את הפסולת שבתוכו וגרמו נזק למבנה של השומר בכניסה. אחד המפגינים נשמע בתיעוד כשהוא אומר: "נעלה את כל המקום הזה בלהבת אש במהרה בימינו".

עשרות מפגינים חרדים נעצרו בימים האחרונים, במהלך הפגנות שקיים "הפלג הירושלמי" בירושלים, בבני ברק, בבית שמש ובכמה מוקדים אחרים. אתמול נעצרו 20 איש בבני ברק ובירושלים, בתום עימותים עם שוטרים. במהלך ההפגנות, התרכזו מאות אנשי הפלג במוקדי המחאה וקראו קריאות נגד הגיוס, במחאה על מעצרם של עריקים, בני ישיבות.

(עדכון ראשון: 15:44)

הפגנת חרדים קיצוניים סמוך ללשכת הגיוס בירושלים 28 בנובמבר 2017. "מחאות החרדים הקיצוניים", מערכת וואלה! NEWS
ההפגנה מול לשכת הגיוס בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, "מחאות החרדים הקיצוניים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully