וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוכחה שהכלב הוא חברו הטוב של האדם: תראו מי נחלץ לעזרתה של אישה נשדדת

5.12.2017 / 8:52

אם לא קיבלתם מספיק סיבות לאהוב כלבים, קבלו אחת ענקית: כלב תועד במצלמה תוקף שודד בקפוצ'ון שניסה לכייס לאישה את התיק שלה - וכולם ברשת כועסים עליה

Podgoricki vremeplov

לא סתם אומרים עליהם שהם החברים הכי טובים שלנו: כלב תועד במצלמות האבטחה מציל אישה שנשדדה ברחוב והפך לכוכב רשת עם אלפים שקוראים להעניק לו פרס על אומץ לבו. בסרטון שצולם בפודגוריצה, בירת מונטנגרו, נראה גבר בקפוצ'ון צהוב עוקב אחרי אישה ברחוב וברגע המתאים מזנק עליה ומנסה לכייס לה את התיק. כשהאישה נופלת לרצפה ומראה סימני מצוקה, כלב זר שבמקרה היה שם נחלץ לעזרתה ותקף את השודד.

הכלב השחור, ככל הנראה כלב רחוב, צפה בדריכות בגבר המפוקפק עושה את דרכו לעבר האישה וקפץ על התוקף ברגע שזה ביצע את זממו. הכלב נשך אותו בישבן וברגליים וגרם לו לברוח בבהלה מזירת הפשע בלי התיק של האישה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כלב עשה את צרכיו על מנחת הטלוויזיה בשידור חי - וכך היא הגיבה

לכתבה המלאה

הסרטון פורסם ע"י קבוצת פייסבוק של תושבי פודגוריצה ומאז פורסם בקבוצת LADbible שם הוא זכה ליותר מ-18 מיליון צפיות ומאות אלפי שיתופים. כמה מהצופים כעסו על הנשדדת שלא אמצה את הכלב אחרי שהציל אותה, "אם זה קורה לכם, מחובתכם כבני אדם לאמץ את הכלב או לדאוג לו לאומנה", כתב אחד ואחר הסכים איתה: "אם זה היה קורה לי, הייתי עובר בית בית ושואל אם זה הכלב שלהם. אם הוא מחוסר בית, הייתי לוקח אותו איתי הביתה ונותן לו חיים של מלך".

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully