וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שצולם תוקף כלב שהשתין עליו חזר למחרת כדי להפתיע את הכלב

21.10.2017 / 0:16

איש תועד כשהוא תוקף כלב תועה ברחוב אחרי שזה התבלבל והשתין עליו. עוד לפני שהספיק לקבל ביקורת קשה על התגובה שלו ברשתות החברתיות, חזר הבחור לכלב כדי "לסמן טריטוריה" משלו

LIVELEAK

בחור ברזילאי זכה לחסדי הרשת אחרי שתועד תוקף כלב שהשתיו עליו בטעות ולמחרת חזר לתפוס אותו - רק כדי לאמץ אותו ולהעניק לו בית חם ואוהב. היינזה סאנצ'ז, בן ה-27 מריו דה ז'נרו, ברזיל, ישב על הכביש ושיחק בנייד שלו כשלפתע ניגש אליו כלב תועה שככל הנראה התבלבל בינו לבין ברז כיבוי אש, הרים את רגלו והשתין עליו. הבחור הסתער בעצבים על הכלב והלך משם להתנקות מהשתן. הקטע שצולם בשעת בוקר פורסם כמה ימים לאחר מכן ברשתות החברתיות, אולם עוד לפני שהספיק סאנצ'ז לקבל מטח של תגובות קשות - הוא שיתף בפייסבוק שכבר למחרת הוא חזר לזירת האירוע, מצא את הכלב ואימץ אותו.

כלב משתין על אדם ברחוב. LIVELEAK, צילום מסך
כלב השתין על בחור ברזילאי שחזר למחרת לאמץ אותו/צילום מסך, LIVELEAK

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

הרוב לא מצליחים למצוא את הכלב שמסתתר בתמונה, ואתם?

לכתבה המלאה

סאנצ'ז כתב בפייסבוק: "התעוררתי בבוקר למחרת והלכתי לחפש את הכלב הקטן שהשתין על הגב שלי. ניסיתי לברר למי הוא שייך והבנתי שהוא כלב רחוב. כשמצאתי את הכלב קראתי לו והוא ניגש אליי וכשכש בזנבו". הוא הוסיף: "אחרי ששיחקנו קצת החלטתי לקחת אותו הביתה. הוא בא איתי. הוא די צייתן, נשאר קרוב אליי, בוכה כשאני צריך לצאת מהבית. הוא עשה קצת בלגן בבית של השכן שלי אבל הוא כלב טוב", בשיחה עם "גלובו" הברזילאי הוא סיפר שקרא לו אנזו, "נתתי לו את השם הזה כי תמיד אמרתי שכשיהיה לי ילד, שמו יהיה אנזו, ועכשיו הוא איתי, נקי ואוכל כמו שצריך".

היינזה סאנצ'ז תוקף את הכלב שהשתין עליו. LIVELEAK, צילום מסך
היינזה סאנצ'ז תוקף את הכלב שהשתין עליו - וחוזר לאמץ אותו למחרת/צילום מסך, LIVELEAK

סאנצ'ז ניסה להסביר את התגובה שנראית בסרטון וטען שלא הייתה לו כוונה לפגוע בכלב , "זו תגובה טבעית. אני לא אדם רע כמו שחושבים. פשוט כעסתי על מה שקרה. אתם יכולים לראות בסרטון שכשניסיתי לבעוט בו, הוא היה רחוק מאוד מהרגליים שלי. לא רצתי אחריו, לא זרקתי עליו אבנים. אפילו דיברתי עם הכלב השני שהתקרב אליי". את טוב לבו הוא הספיק להוכיח כשחזר לאמץ את הכלב ופרסם תמונות שלו מאושר בפוסט שהפך לויראלי וזכה ליותר מ-34 אלף לייקים. סלחנו?

והיום הם זוג מאושר...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully