וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מעצר שווא: המשטרה תפצה כספית את העבריין עמיר מולנר

22.11.2017 / 14:51

באוגוסט 2016 נעצר מולנר ותבע את המשטרה, לאחר שטען שמנעו ממנו לגשת לשירותים במשך 4 שעות ונאלץ להטיל מימיו בפינת חדר החקירות - מול שוטר. עורך דינו: "יש אינטרס ציבורי לחשוף הטרדות מצד שוטרים"

ביהמ"ש זיכה את עמיר מולנר מעבירה של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. ניב אהרונסון
יפוצה כספית. מולנר/ניב אהרונסון

משטרת ישראל תפצה את העבריין עמיר מולנר ב-10,000 שקל, במסגרת הסכם פשרה בתביעה שהגיש נגדה - כך הודיעו היום (רביעי) הצדדים לבית משפט השלום בתל אביב.
מולנר הגיש את התביעה בספטמבר 2016, בגין מעצר שאירע חודש לפני כן. הוא טען שעוכב שלא כדין על ידי המשטרה, וכי השוטרים מנעו ממנו ללכת לשירותים במשך ארבע שעות.

לבסוף, כך לפי כתב התביעה, לא יכול היה להתאפק יותר והטיל את מימיו בפינה של חדר החקירות, מול שוטר. אותו שוטר החל לצעוק על מולנר, ובאותו זמן צילם אותו בטלפון הנייד שלו.

עמיר מולנר באולם בית המשפט המחוזי בת"א - אוקטובר 2009. אורי לנץ
גם אז הוא חייך בבית המשפט. מולנר ב-2009/אורי לנץ

מולנר תבע מהמשטרה בעקבות האירוע 2.5 מיליון שקלים, אך היום הסכימה המדינה לפשרה במסגרתה יפוצה כספית. השופט אביים ברקאי אישר את הפשרה וקבע כי הסכום ישולם בתוך חודש.

עורך דינו של מולנר, רונן רבי, אמר לוואלה! NEWS כי "יש אינטרס ציבורי לחשוף את ההטרדות של אזרחים על ידי המשטרה, שזה גם אינטרס של המשטרה. חבל שמח"ש, משיקוליה היא, לא ביצעה חקירה כראוי והחליטה לסגור את התיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully