וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זנחו אותנו, נלחמים על כבודנו": עובדי "נגב קרמיקה" מפגינים בנגב

22.11.2017 / 12:00

עשרות עובדי המפעל, שאתמול הורה בית הדין לעבודה בבאר שבע על סגירתו, חוסמים לסירוגין צמתים ברחבי הנגב. "מי יכול בגילי למצוא עבודה, מי יעסיק אותנו", אמר אחד העובדים. אחר הצהריים תתקיים פגישה בין ההסתדרות ליזם פרטי המעוניין לרכוש את המפעל בירוחם

צילום: בני בן סימון, עריכה: יאיר דניאל

עשרות עובדי "נגב קרמיקה" חוסמים הבוקר (רביעי) לסירוגין צמתים שונים באזור הנגב במחאה על סגירת המפעל. בבוקר הגיעו העובדים אל שערי המפעל, הבעירו צמיגים והפגינו נגד ההנהלה והממשלה. בהמשך, חסמו העובדים את צומת שוקת, להבים והנגב.

"זנחו אותנו בשעה הכי קשה שלנו. בממשלה מפקירים את הנגב", אמר משה סלומון, אחד העובדים. סלומון קיבל הבוקר יחד עם עוד כ-140 עובדים מכתב לשימוע לפני פיטורים. "אני מחזיק את הלחם הזה ביד כדי שיבינו בממשלה על מה אנחנו נלחמים פה. על הכבוד שלנו, על הפרנסה שלנו, על הלחם שלנו. מי יכול בגילי למצוא עבודה, מי יעסיק אותנו, ממשלת ישראל זנחה אותנו, הפריפריה לא קיימת בשבילם".

אחר הצהריים אמורה להתקיים פגישה בין נציגי ההסתדרות לבין איש עסקים שמעוניין לקנות את המפעל ולהחזירו לעבודה סדירה. בהסתדרות ובקרב העובדים מקווים שאכן היזם הפרטי יקבל סיוע מהממשלה והמפעל בירוחם ייפתח מחדש.

עובדי נגב קרמיקה מפגנים בצומת הנגב 22 בנובמבר 2017. בני בן סימון
עובדי נגב קרמיקה בצומת הנגב, היום/בני בן סימון
עובדי נגב קרמיקה מפגנים בצומת הנגב 22 בנובמבר 2017. בני בן סימון
צומת הנגב, הבוקר/בני בן סימון
עובדי נגב קרמיקה מחוץ למפעל יום לאחר שקיבלו הודעה על פיטורים וסגירת המפעל  22  בנובמבר 2017. בני בן סימון
העובדים בשערי המפעל, היום/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully