וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו ההוכחה שהנחיתה על הירח בוימה וצולמה על סט הוליוודי?

19.11.2017 / 23:13

תמונה שצצה השבוע ברשת הצליחה לגרום לאנשים לפקפק באחת ממשימות השיגור המאוישות הראשונות של נאס"א לירח, והכל בגלל משהו שנראה על קסדת חליפת החלל

הנחיתה על הירח זוייפה וצולמה באולפן?/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

האם הנחיתה על הירח בוימה ונערכה על סט צילומים הוליוודי? תתפלאו, אבל יש לא מעט אנשים שמשוכנעים בזה והשבוע הם קיבלו חיזוק לאמונה הזו שמדובר בשקר אחד גדול - הכל בגלל תמונה מפתיעה שפורסמה ברשת מממשימת השיגור המאויש האחרונה לירח. בתמונה נראה אסטרונאוט במהלך המשימה כשבקסדת חליפת החלל שלו נראית השתקפות של בחור לבוש בג'קט ונעלי ספורט. איך זה הגיוני שהבחור לא לובש חליפת חלל אם הוא באמת על הירח? זה מה שמעסיק את הצופים המוטרדים שבטוחים עכשיו שמשימת אפולו 17 הנה זיוף גמור - מה שגורם להם כמובן לפקפק בכל המשימות שקדמו לה.

אמריקה טענה תמיד שהיא הייתה הראשונה לשגר אדם לירח ונאס"א שידרה בשידור חי את ניל ארמסטרונג ובאז אולדרין צועדים לראשונה על הירח ב?20 ביולי 1969. אולם ספקנים וחובבי תיאורית קוסנפירציה טענו מאז ועד היום שהמשימה הראשונה זויפה כדי שארה"ב תוכל לטעון לניצחון במירוץ לחלל על פני ברית המועצות בעיצומה של המלחמה הקרה. כעת התמונה מהמשימה השישית והאחרונה של אפולו 17 - כשלוש שנים לאחר ה"צעד הגדול לאנושות" - חושפת לכאורה את סט הצילומים בו צולמו ארמסטרונג ואולדרין צועדים על הירח.

האם הנחיתה על הירח בוימה?. נאס"א, צילום מסך
התמונה המפוקפקת. רואים את ההשתקפות?/צילום מסך, נאס"א
האם הנחיתה על הירח בוימה?. נאס"א, צילום מסך
זה השתקפות של איש לבוש בג'קט?/צילום מסך, נאס"א

עוד בנושא:

הראשון שהבחין בהשתקפות המחשידה פרסם את הסרטון ביוטיוב וטוען שגם הוא לא האמין לשמועות על זיוף - עד שנחשפה בפניו התמונה הזאת. הוא כתב: "זו תמונה שצולמה על הירח, השתקפות מקסדת חליפת החלל של אחד האסטרונאוטים. אנשים אומרים שמעולם לא הגענו לירח, אבל אני האמנתי שכן. אין ספק שזה גורם לי לחשוב שוב שאולי בעצם לא, כי לאן נעלמה חליפת החלל של הבחור?". חובבי הספקולציות רואים בסרטון הוכחה לכך שאפולו 17 של נאס"א צולמה על סט צילומים מושקע במיוחד. אחד כתב בתגובה לסרט: "יש שם מישהו ונראה שהוא נועל נעלי ספורט ולובש ג'קט עם כיסוי ראש". אחרים קצת פחות האמינו: "לי זה נראה כמו עוד אסטרונאוט. איזה ג'קט אתם רואים שם?".

צפו בתיעוד המלא של "ההוכחה":

  • עוד באותו נושא:
  • ירח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully