וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיש ומריחואנה בעשרות אלפי שקלים: קצין בצה"ל מואשם בסחר בסמים

כתב אישום הוגש לבית הדין הצבאי נגד רב-סרן חסין ג'ואמיס בגין שורת עסקאות סחר בסמים. הפרקליטות הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו של הקצין, שהופלל על ידי סוכן סמוי שהוצב כנהגו האישי, עד תום ההליכים

עריכה: ניר חן

לבית הדין הצבאי של מפקדת זרוע היבשה הוגש השבוע כתב אישום בגין סחר בסמים נגד רב-סרן חסין ג'ואמיס, קצין האג"ם של פלס"ר גדוד הסיור המדברי. התביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

ג'ואמיס, בן 25 מהכפר זרזיר, הופלל באמצעות סוכן סמוי שהוצמד אליו בעת שהיה בלימודים מטעם הצבא - שהוצב כנהגו האישי במהלך תרגיל שבו השתתף. על פי כתב האישום, הוא ביצע עסקאות סמים בשווי של עשרות אלפי שקלים עם הסוכן ועם אנשים אחרים, וגידל שתילי קנאביס, בין היתר בביתו.

הרכב של שלושה שופטים בראשות נשיאת בית הדין אלוף-משנה טלי פריד, ידון בתיק. סניגוריו של הקצין, עו"ד תומר נווה ועו"ד פליקס פרטוק, מסרו כי הם לומדים את תיק החקירה. מעצרו הוארך עד לקבלת החלטה אחרת.

מעשנים, סיגריות, מריחואנה. ShutterStock
עסקאות בשווי עשרות אלפי שקלים/ShutterStock

החוקרים זימנו את ג'ואמיס לשמש חונך בתרגיל צבאי, והוצמד אליו נהג צמוד ששוחח איתו על חוויותיהם מהשירות הצבאי – ובין היתר על מרדפים שניהלו אחרי מבריחי סמים. הם שוחחו על מסיבות טבע, על שימוש וסחר בסמים ועל החשש מפני סוכנים סמויים, "שתולים".

לאחר סיום התרגיל מכר ג'ואמיס לסוכן ארבע פלטות חשיש ופחות מגרם מריחואנה בסניף "ארומה" בבית זרזיר, בתמורה ל-8,700 שקלים, ולמחרת עסקה נוספת, של 12 פלטות ועוד כ-170 גרם מריחואנה, תמורת 34 אלף שקל. בהמשך הם ביצעו עסקה של יותר משלושה קילוגרמים חשיש וקילוגרם גראס במחיר של 120 אלף שקל. לאחר שהסוכן מסר לו 12 אלף שקל, חוקרי מצ"ח עצרו אותו.

ג'ואמיס מואשם שהיה מעורב בעסקאות נוספות וגידל שתילי קנאביס, המשמש לייצור מריחואנה, בכ-60 עציצים במרפסת ביתו בכפר זרזיר, ועוד כמאה עציצים במקום אחר. הפרקליטות טוענת כי ברכבו הצבאי הוא החזיק משקל אלקטרוני שעליו שרידי קנאביס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully