וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוכר בורקסים בליכודיאדה": הליכודניקים החדשים מגייסים כסף ברשת

15.11.2017 / 11:29

הקבוצה שהצליחה לעורר את זעמם של בכירים בליכוד השיקה קמפיין לגיוס המונים ברשת, זאת כדי לממן הגנה משפטית נגד ניסיונות להדיחם ולהדירם מהמפלגה. בסרטון המלווה את הקמפיין מבטיחים חברי הקבוצה ג'ובים בדיוניים למי שיתמוך בהם. "יחד נבנה חומת מגן משפטית". צפו

אתר רשמי

קבוצת הליכודניקים החדשים – שמעוררת בחודשים האחרונים סערה במפלגת השלטון – פתחה הבוקר (רביעי) בקמפיין מימון המונים לגיוס תקציב להגנה המשפטית מפני הניסיונות להדיח ולהרחיק אותם מהליכוד. חברי הקבוצה שואפים לגייס באמצעות הקמפיין כ-200 אלף שקלים, לצורך מימון המהלכים המשפטיים להגנה על קבוצת המתפקדים ההולכת וגדלה. עד כה הצליחו חברי הקבוצה לגייס כ-50 אלף שקלים.

"ביחד אתכם ובזכות תמיכתכם, נוכל לבנות חומת מגן משפטית סביב המתפקדים ולדאוג שלא ירמסו את זכויותינו וזכויותייך הדמוקרטיות", נאמר בסרטון המלווה את הקמפיין, בו הליכודניקים החדשים מבטיחים "ג'ובים" בדיוניים למי שיתמוך בהם. "אם אתם רוצים להיות מוחק עובדות ראשי במשרד הדתות, אחראי בורקסים בליכודיאדות או קוטם סיגרים במשרד השחיתות, תמכו בנו".

לקריאה נוספת:
אחרי העימותים: הליכודניקים החדשים זכו לתמיכה מבית
לא רק הליכודניקים החדשים: מפת הכוח של מתפקדי הליכוד
בעבודה מנצלים את הריב בליכוד: "אצלנו אוהבים מתפקדים חדשים"

הליכודניקים החדשים פתחו בקמפיין גיוס המונים למימון המאבק המשפטי נגדם. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
שואפים לגייס 200 אלף שקלים. קמפיין הליכודניקים החדשים/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

הליכודניקים החדשים היא קבוצת מתפקדים למפלגה שנולדה ב-2011 אחרי המחאה החברתית. בין חברי הקבוצה, צעירים מתל אביב שחשו שהאינטרסים שלהם אינם מיוצגים בסדר היום של המדינה, והחליטו ליזום מהלך התפקדות המוני כדי להשפיע מבפנים על מפלגת השלטון ולקדם כוחות ליברליים במפלגה. בחודשים האחרונים, על רקע החשדות לשחיתות נגד ראש הממשלה, הקבוצה הגבירה את פעילותה – ולטענת חבריה היא מונה כבר כ-13 אלף מתפקדים.

הקבוצה מעוררת התנגדות גדולה בקרב בכירי הליכוד – בהם גם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מירי רגב ודוד ביטן – שמדמים אותה לנגע זר, "אויבים מבית", גיס חמישי של אנשי שמאל שרוצים להשתלט על המפלגה. בחודשים האחרונים ננקטו בליכוד שורה של צעדים לבלימת התחזקות הליכודניקים החדשים, כמו חסימת ההתפקדות דרך האינטרנט, ובימים אלה נידונות מספר עתירות נגד פעילים בקבוצה בבתי הדין של התנועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הליכודניקים החדשים פתחו בקמפיין גיוס המונים למימון המאבק המשפטי נגדם. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מתוך קמפיין הליכודניקים החדשים/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בעמוד הקמפיין פעילי הליכודניקים החדשים טוענים כי הם קורבן של "רדיפה פוליטית על ידי כוחות מסואבים ומושחתים במפלגה", וכי בנוסף להערמת קשיים על ההתפקדות והעתירות המשפטיות, "אנשי מפתח בקבוצתנו נתונים למעקב מקוון טורדני וחלקם מקבלים שיחות הטרדה ואיומים עליהם ועל משפחותיהם". לטענת הליכודניקים החדשים, "לכוחות שמולנו יש ג'ובים, משרדים, יועצים משפטיים, דוברים, עוזרים ומשרות מכניסות הממומנות מדמי החבר שאנו משלמים והם משתמשים בכל אלה כדי להיאבק בנו. ומה יש לנו? לנו יש אתכם - אנשים שחרדים לגורל הדמוקרטיה".

"בחודשים האחרונים אנחנו נמצאים תחת מתקפה לא חוקית ולא חוקתית מצד הכוחות המסואבים והמושחתים לכאורה במפלגה", הסביר ליאור מאירי, מראשי הקבוצה. "כוחות אנטי דמוקרטיים מערימים קשיים טכניים, וחורגים מסמכותם כדי למנוע מאנשי הליכודניקים החדשים את זכות היסוד שלנו לבחור ולהיבחר במפלגה שלנו. החלטנו לצאת למאבק משפטי בכוחות האלה, וכדי לממן אותו, לראשונה בתולדות פעילותנו אנו מגייסים כסף במימון המונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully