וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חשיפת וואלה! NEWS: נערך שימוע לפני כתב האישום נגד איבגי

לשחקן, שעתיד להיות מואשם בגין עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית של ארבע נשים, נערך שימוע בפרקליטות מחוז חיפה. על פי החשדות, שנחשפו לראשונה בוואלה! NEWS, איבגי ביצע לכאורה את המעשים בשנים 2013-2012

עריכת וידאו: ניר חן

פרקליטות מחוז חיפה ערכה היום שימוע לפני הגשת כתב אישום נגד השחקן משה איבגי, בגין עבירות של הטרדות מיניות ומעשים מגונים בארבע נשים. זאת, לאחר חשיפת וואלה! NEWS בנוגע לחשדות נגד השחקן והעדויות המלאות נגדו. השימוע התקיים במשרדו של הפרקליט עמית אייסמן ועם עוד ארבע פרקליטות בכירות.

"שימוע, כדרכו, מאפשר להגנה להשמיע את טענותיה באופן מפורט והם הקשיבו קשב רב במשך שעות ארוכות", אמר עורך דינו של איבגי, ציון אמיר. "אמרנו שאין הצדקה להעמיד אותו לדין והם היו מאד קשובים. אין לי אלא לברך על התנהלות זו. כך צריך להתנהל שימוע - בנפש חפצה ובלב פתוח וכך היו פני הדברים. מה יחליטו? ימים יגידו".

עו"ד ליאת בהר כהן, המייצגת מתלוננת מרכזית, אמרה לוואלה! NEWS: "אנחנו סומכים את ידינו על הפרקליטות ומשוכנעים שיגיעו שם להחלטה הנכונה והיא שיוגש כתב אישום. כך גם אנחנו משוכנעים שבבית המשפט האמת כולה תתברר, ממש כפי שטענה המתלוננת, לאורך כל הדרך".

באוגוסט הודיעה הפרקליטות על הגשת כתב אישום נגד איבגי בכפוף לשימוע. מחקירת הפרשה, שנוהלה בידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), עלה החשד לביצוע המעשים על ידי איבגי, בין השנים 2013-2012.

משה איבגי בכנס האומנים, יוני 2015. מגד גוזני
איבגי/מגד גוזני

במאי בשנה שעברה המליצה המשטרה להעמיד לדין את איבגי, בתום חקירת הפרשה ביאח"ה. החקירה החלה לפני כשנה וחצי. במסגרת החקירה נגבו עדויות רבות, ובכללן מנשים, לאחר שבוסס חשד כי בוצעו כלפיהן עבירות מין וחלקן התלוננו במשטרה.

"המלצתה של המשטרה להעמיד לדין את איבגי מעבירה מסר לנשים: תדברו, תדברו, תדברו, תדברו. אל תפחדו. תדברו. מותר לכן. זכותכן. תאהבו את עצמכן מספיק בשביל להאמין שאתן לא אשמות. ותדברו. תדברו עם המשטרה, כי המשטרה מקשיבה, עדינה ועושה את העבודה. ותדברו בכלל כדי שהציבור ישנה את צורת החשיבה שלו", אמרה בעבר השחקנית ר', אחת הנשים שהעידו בפני וואלה! תרבות כי נפגעו מינית על ידי משה איבגי, ואף העידה על כך באולפן וואלה! NEWS. ר' סיפרה כי לאחר שחשפה את סיפורה, העידה על ההטרדה המינית לכאורה מצד איבגי גם בפני המשטרה.

ר' היא אחת מכ-15 נשים שהעידו בכלי התקשורת כי הוטרדו והותקפו מינית על ידי איבגי, מתוכן עשר שהעידו בתחקיר וואלה! NEWS שחשף את הפרשה ובפרסומים בעקבותיו. שתיים מהנשים בתחקיר עברו על ידי וואלה! NEWS בדיקת פוליגרף ונמצאו דוברות אמת בכל השאלות.

  • עוד באותו נושא:
  • משה איבגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully