וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד זוכה "האח הגדול": פגע בשני נערים וברח מהמקום

15.11.2017 / 9:34

הצעירים שנפצעו בתאונת דרכים שבה היה מעורב ג'קי מנחם הגישו נגדו כתב תביעה בדרישה לפיצויים בסך מאה אלף שקל. מנחם, שהסתלק מהמקום וחזר רק לאחר שהשוטרים התקשרו אליו, מאיים בתביעה נגדית: "מנסים לרכוב על גבי"

ג'קי מנחם. ראובן שניידר
בדו"ח התאונה נכתב כי עזב את זירת התאונה. מנחם/ראובן שניידר

שני צעירים שנפגעו, לטענתם, מאופנוע שעליו רכב כוכב הריאליטי וזוכה "האח הגדול" ג'קי מנחם בחודש יולי הגישו בשבוע שעבר תביעה נגדו ונגד חברת הביטוח "המאגר הישראלי לביטוח הרכב". השניים דורשים פיצויים בסך 100 אלף שקלים כל אחד בגין נזק מיוחד, ובנוסף דורשים נזק כללי בגובה סמכות בית משפט השלום, לאחר שלטענתם מנחם פגע בהם בעת שרכבו על אופניים חשמליים ברמת גן והסתלק מהמקום. עדי ראייה שנכחו במקום סיפרו לשוטרים שזיהו בבירור את מנחם ואמרו כי ביקש מהם שיודיעו להורים של הנער כי בנם נפגע.

מדו"ח התאונה שהגיע לידי וואלה! NEWS עולה כי לאחר שהשוטרים התקשרו אליו, מנחם חזר לזירת התאונה ומסר להם את גרסתו. התאונה ארעה בסמוך לשעה 23:30, לאחר שאחד הנערים שהרכיב את האחר על האופניים, סטה מהנתיב ועבר לנתיב הנגדי. מטרים ספורים בהמשך הנתיב מנחם פגע בחוזקה בשני הנערים ופצע אחד מהם בגפיו ,בעוד הנער השני ברח מהמקום. בדו"ח נכתב כי מנחם העיד שעזב את המקום לאחר שחשב שלא נגרם להם נזק.

עוד בוואלה! NEWS:
תיק 3000: מולכו נחקר בפעם החמישית - לראשונה לא במקביל לשמרון
נתניהו על ההסכם בסוריה: "הבהרנו לארה"ב ורוסיה שנמשיך לפעול"
ראש ארגון להב"ה בנצי גופשטיין יועמד לדין בגין הסתה לגזענות

עורכי הדין שלום ואורנה צדוק כתבו בכתב התביעה כי בבדיקות שעבר בבית החולים שיבא שבתל השומר אובחנו סימני חבלה בראשו, בגפיים, בפנים והתגלה חשש חמור לשבר של עצם הירך. "מאז התאונה סובל התובע מכאבי ראש, סחרחורות, רגישות בפניו, קושי ראייה וקושי מוטורי. עקב השבר בשיניו ייאלץ לעבור התובע שחזור של השן שנשברה", נכתב התביעה.

עורכי הדין הוסיפו כי, "מדובר בתאונת דרכים שלצערנו נפוצה במקומותינו, כשהנהג לא טורח למסור פרטים לנפגעי התאונה, מסתלק מזירת התאונה ומתייחס לאירוע כלא היה. בפועל, הנהג הפוגע חזר לזירת התאונה רק לאחר התערבות המשטרה".

סוכנו של ג'קי מנחם יריב נתי מסר בשמו כי: "העניין נבדק במשטרה ונסגר מחוסר אשמה. יש כאן ניסיון לרכוב על גבי. למרות שאינני מכיר תביעה כזאת, במידה ותוגש אתגונן ואתבע כנגד כי אין ממש בדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully