וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אמ"ן לפיקוד דרום, ראש הגנת הסייבר למרכז: סבב מינויים במטכ"ל

13.11.2017 / 11:49

ליברמן אישר את המלצות הרמטכ"ל, שכוללות את מינוי הרצי הלוי למפקד פיקוד הדרום. הוא יוחלף על ידי תמיר היימן, מפקד הגיס הצפוני. אלוף נדב פדן, ראש הגנת הסייבר, ימונה למפקד פיקוד המרכז. גם המג"ד של אזריה קודם

צילום: שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש, ורד לידני, צילום סטילס: ראובן קסטרו

שר הביטחון אביגדור ליברמן אישר היום (שני) שורת מינויים במטכ"ל, בהם ראשי פיקודים וראש אגף המודיעין – כך מסר דובר צה"ל. בהמלצת הרמטכ"ל גדי איזנקוט, ראש אמ"ן הנוכחי, אלוף הרצי הלוי, ימונה למפקד פיקוד הדרום.

הלוי, בן 50, עבר שורת תפקידי פיקוד בסיירת מטכ"ל, עד שמונה למפקד היחידה ב-2001. בהמשך, הוא מונה למפקדת חטיבת הצנחנים, מפקד עוצבת "הגליל" וב-2014 הוא מונה לראש אמ"ן.

הוא יוחלף על ידי אלוף תמיר היימן, מפקד הגיס הצפוני והמכללות הצבאיות. היימן, בן 49, היה מפקד עוצבת "געש וראש חטיבת התורה וההדרכה באגף מבצעים. הוא שימש בתפקידו מאז 2015. מפקד הגיס הצפוני והמכללות הצבאיות החדש יהיה תת-אלוף אמיר ברעם, שיועלה לדרגת אלוף.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
הצגה סעודית או ריאיון חשוף: תעלומת אל-חרירי רחוקה מלהיפתר
יותר מ-330 הרוגים ו-2,500 פצועים ברעידת אדמה בגבול איראן ועיראק

אלוף הרצי הלוי, ראש אמ"ן. כנס הרצליה, 15 ביוני 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
מפקד פיקוד הדרום החדש, הרצי הלוי/תצפית TPS, הלל מאיר
אלוף תמיר היימן ראש אגף המודיעין. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
ראש אמ"ן החדש, אלוף תמיר היימן/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

אלוף נדב פדן, ראש אגף התקשוב והגנת הסייבר, ימונה למפקד פיקוד המרכז. פדן, בן 50, היה מפקד יחידת דובדבן, מפקד בה"ד 1 ומפקד עוצבות "אדום" ו"הפלדה". הוא משמש ראש אגף תקשוב מאז השנה שעברה. הוא יוחלף על ידי תת-אלוף ליאור כרמלי, שיקודם לדרגת אלוף.

אלוף נדב פדן מפקד פיקוד המרכז. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
מפקד פיקוד המרכז החדש, אלוף נדב פדן/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

אלוף אהרון חליוה, ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, ימונה לראש אגף מבצעים. חליוה, בן 49, היה מפקד חטיבת הצנחנים, מפקד החטיבה המרחבית אפרים וראש חטיבת המבצעים. הוא משמש ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה מאז השנה שעברה. הוא יוחלף על ידי תת-אלוף איציק תורג'מן, שיועלה לדרגת אלוף.

לתפקיד מפקד בית בספר לפיקוד ולשליטה ומפקד הגיס המטכ"לי, ימונה ראש חטיבת התורה וההדרכה, תת-אלוף מוטי ברוך, שיועלה לדרגת אלוף.

אלוף אהרון חליוה - ראש אגף המבצעים הנכנס. דובר צה"ל, מערכת וואלה! NEWS
ראש אגף המבצעים החדש, אלוף חליוה/מערכת וואלה! NEWS, דובר צה"ל

במסגרת מינויים נוספים, בדרג נמוך יותר, קודם סגן-אלוף דוד שפירא - שהיה מפקד הגדוד של אלאור אזריה - למפקד חטיבת בנימין. הוא יקודם לדרגת אלוף-משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully