וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי מאבק השוטרים תקפו את ביטן: "אתה הורס את המשטרה"

חברי המטה יצאו נגד יו"ר הקואליציה במהלך דבריו באירוע "שבתרבות" בחולון, שם התייחס לחוק ההמלצות ולביקורת המופנית מצד הממשלה כלפי אלשיך והמשטרה. לדבריו, הוא מאוכזב מהמפכ"ל ומהיועמ"ש, אך לא מבקש להחליפם: "ההגנה על הנחקר חשובה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החוקים שלנו מקדמים את שלטון החוק". ביטן באירוע בחולון, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברים במטה מאבק השוטרים, הסוהרים והגימלאים תקפו היום (שבת) את יו"ר הקואליציה דוד ביטן בעת שנשא דברים באירוע "שבתרבות" בחולון. פעילי המטה בראשות אושרה אסף ועופר אשקורי קטעו את דבריו של ביטן וקראו לעברו כי הוא הורס את המשטרה ופוגע במפכ"ל. בתגובה, ביטן צעק לעברם כי הם אלו שהורסים את הארגון, ולאחר מכן הם התבקשו לעזוב את המקום.

במהלך האירוע נשאל ביטן על המתקפות האחרונות על המפכ"ל רוני אלשיך לנוכח חקירות ראש הממשלה, ואמר כי הוא מאוכזב מהמפכ"ל ומהיועץ המשפטי, אך אינו מבקש להחליפם. "ההגנה על הנחקר היא לא פחות חשובה. חוק ההמלצות אומר שאם יש פרקליט מלווה, אין צורך בהמלצה. אם אין, הם יכולים להמליץ. הנושא של הגנה על נחקרים הוא חלק משלטון החוק ובמדינת ישראל, זה עבר את הגבולות", אמר.

עוד בנושא
חרף התנגדות צמרת המשטרה והמשפט: חוק ההמלצות בדרך לאישור
אלשיך מגיב לראשונה לטענות נתניהו: "ידי החוקרים שלי נקיות"
שרי הליכוד בביקורת על ביטן: "מלהיט את הרוחות בקואליציה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיעו לחזק את ידיו. פעילים ממטה המאבק עם אלשיך בביתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביטן הוסיף והתייחס לחוקים האחרונים שמנסה הקואליציה להעביר בכנסת וטען כי הם "מקדמים את שלטון החוק". בתגובה לשאלה אם יש להחליף את בג"ץ, אמר יו"ר הקואליציה כי אין אפשרות לכך, וכי הוא "מצפה משופטים בכירים שלא ינצלו את התפקיד שלהם. אם הם יעברו צעד אחד רחוק מדי, יש תגובת נגד. שלא יצפו מאיתנו שנדבר בשקט".

בתוך כך, ובצל הביקורת המופנית מהממשלה כלפי המשטרה וגופי ביטחון ומשפט נוספים, הגיעו אתמול פעילים ממטה מאבק השוטרים לביתו של אלשיך בגבעת שמואל. הפעילים הגיעו על מנת לחזק את אלשיך לנוכח המתקפות נגדו.

עוד באותו נושא

כבר לא מאלחש: כך חילץ ניצב יצחקי את המפכ"ל מתפקיד המשת"פ

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פועלים לנוכח המתקפה על המשטרה. פעילים במאבק בביתו של אלשיך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully