וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל החקירה: פוטין וטראמפ לחצו ידיים בוועידה בווייטנאם

שני המנהיגים לא הצליחו לחמוק זה מזה, לחצו ידיים ואף הצטלמו יחדיו בוועידה כלכלית בה השתתפו. עם זאת, מהבית הלבן נמסר כי לא צפויה פגישה רשמית בין השניים בשל אילוצי לוחות הזמנים

צילום: רויטרס

ברקע החקירות המתנהלות בארצות הברית בדבר המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגשו הערב (שישי) בוועידת APEC בווייטנאם. יחד עם זאת השניים הסתפקו בלחיצת ידיים והם לא צפויים לקיים פגישה רשמית.

השניים אף עמדו זה לצד זה בתצלום הקבוצתי שהתקיים במהלך הוועידה ולאחר מכן פנו לארוחת ערב, במהלכה ישבו בנפרד. מוקדם יותר הבהיר הבית הלבן כי לא תוכננה פגישה רשמית בין השניים בשל אילוצי לוחות הזמנים של המנהיגים. עם זאת, דוברת הבית הלבן שרה האקבי סנדרס אמרה כי לא מן הנמנע שטראמפ ופוטין "ייתקלו" זה בזה.

עוד בוואלה! NEWS:
הבטן הרכה של איראן? המשבר בלבנון מלווה במסר ברור מסעודיה
טילרסון: לא לנצל את המצב בלבנון להחרפת המתיחות באזור
נסראללה: ערב הסעודית הנחתה את ישראל לתקוף בלבנון

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין בוועידה בווייטנאם, 10 בנובמבר 2017. רויטרס
לא הצליחו להתחמק זה מזה. נשיא רוסיה פוטין ונשיא ארה"ב טראמפ בווייטנאם, היום/רויטרס

"בכל הקשור לפגישות מתוזמנות, אין אף אחת כזו בלוח השנה ואנו לא צופים שיהיו כאלה", אמרה סנדרס. "מעולם לא אישרנו שתהיה פגישה, וגם לא תהיה כזו בגלל התנגשות של לוחת זמנים לשני הצדדים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין בוועידה בווייטנאם, 10 בנובמבר 2017. רויטרס
לא תוכננה פגישה רשמית. טראמפ ופוטין בווייטנאם, היום/רויטרס

לחיצת הידיים בין שני המנהיגים באה כמה שעות לאחר שרשת CNN דיווחה כי סטיבן מילר, יועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נחקר עלי ידי צוות החקירה המיוחד שבודק את מעורבות רוסיה בחירות לנשיאות בשנה שעברה בראשותו של רוברט מולר. על פי הדיווח, החקירה מקרבת את צוות הבדיקה אל המעגל הקרוב של הנשיא טראמפ, לאור העובדה כי מילר הוא היועץ הבכיר ביותר שנחקר בנושא ועדיין עובד בבית הלבן.

על פי הדיווח, אחד מהנושאים העיקריים עלייהם נשאל מילר הוא נסיבות פיטוריו של ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי. מילר היה מועמד בעבר לתפקיד ראש מערך התקשורת של נשיא ארצות הברית, וסייע בכתיבת נאומים עבור טראמפ. עוד דווח, כי מילר נשאל על פגישתו של טראמפ עם יועץ מדיניות החוץ בקמפיין הבחירות ג'ורג' פפדופולוס, שהציע לטראמפ פגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

בוועידה כלכלית בוויטנאם: טראמפ ופוטין נפגשו ולחצו ידיים. רויטרס
התמונה הקבוצתית בווייטנאם, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully