וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד מאפייה נאשם בביצוע מעשים מגונים בעשרות נשים מלקוחותיו

יואב איתיאל

9.11.2017 / 16:00

לעובד, בן 23, מיוחסים 138 מקרים של מעשים מגונים בעשרות נשים שביקרו במאפייה. על פי כתב האישום צילם הנאשם, ריצ'ארד זידאן, תמונות וסרטונים מביכים של הנשים ואף חיכך בהן את איבר מינו

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
כתב האישום מצביע על סדרה ארוכה של מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות של לקוחות. אילוסטרציה/ShutterStock

עובד במאפייה בחיפה נאשם ב-138 עבירות של מעשים מגונים ופגיעה בפרטיות, רובם בלקוחות. העובד, ריצ'ארד זידאן בן ה-23, צילם על פי כתב האישום שהוגש לפני כשבועיים לבית משפט השלום בחיפה סרטונים מביכים של עשרות נשים שביקרו במקום, ככל הנראה מבלי שהבחינו בכך.

מכתב האישום עולה כי הנאשם צילם את איבריהן המוצנעים של הנשים, שלף את איבר מינו כשלא הבחינו בכך ואף חיכך אותו באחוריהן, ובמקרים נוספים נטען כי שלף את איבר מינו בתחנת אוטובוס.

עוד בוואלה! NEWS:
בית הדין הרבני אישר: האישה תקבל גט - אם לא תתלונן על אונס בעלה
תביעת מיליונים נגד "כללית": בת 46 איבדה כליה בגלל עיכוב בסי-טי
מהישגי הדמוקרטים: הטרנסג'נדרית שגברה על "ההומופוב הראשי" תומך טראמפ

אילוסטרציה. ShutterStock
הנאשם השליך את מכשיר הטלפון בו השתמש לחצר סמוכה, אך זה נמצא על ידי אזרח. אילוסטרציה/ShutterStock

זידאן נתפס כשלמאפייה המוכרת בשכונת קרית אליעזר נכנסה מ' כשהיא לבושה בחצאית. על פי כתב האישום, זידאן נעמד מאחוריה והתכופף כדי לנסות ולצלם את אבריה המוצנעים באמצעות הטלפון שלו. אלא שהפעם היא הבחינה במעשיו, וחרף הפצרותיו הזעיקה את המשטרה. הטלפון, שהושלך בינתיים לחצר בניין הסמוך לעסק, נמצא אחר כך על ידי עובר אורח, והחומר שנמצא בו הצביע על סדרה ארוכה של מעשים שבוצעו לכאורה בנשים רבות.

על פי כתב האישום, זידאן צילם ב-62 הזדמנויות שונות במהלך עבודתו את הנשים לקוחות המאפייה, כשהוא מתמקד באיבריהן המוצנעים. לטענת הפרקליטות, בעשרות הזדמנויות שונות הוא שלף את איבר מינו, בחלקן הצמיד אותו לנשים ללא ידיעתן וניסה להתחכך בהן, ובחלקן עשה זאת בתחנת אוטובוס. במקרים נוספים הוא ביצע מעשים מגונים בנשים, ובאחרים ניסה לצלם אותן מתחת לחצאית.

עו"ד יוסף חורי, המייצג את זידאן, מסר: "מרשי מכחיש מכול וכול את הנטען בכתב האישום, עסקינן בבדותה, מרשי יעמוד על הוכחת חפותו בבית המשפט המוסמך, שעה שנזכיר שמרשי מעולם לא נעצר אודות תיק זה, דבר כשלעצמו אומר דרשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully