וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של כדורסלן עבר בכיר נעצר בחשד להפעלת מעבדת סמים

9.11.2017 / 14:15

החשוד נעצר בפשיטה של המשטרה על מעבדת הידרו גדולה בחולון, לאחר שפתח את דלת המבנה. במקום נמצאו 240 שתילי קנאביס במשקל של יותר מ-13 ק"ג. מעצרו הוארך בארבעה ימים

המשטרה פשטה על מעבדת גידול מריחואנה במועדון הפלקה בתל אביב, 9 ביולי 2016. חטיבת דובר המשטרה
הבלשים הוציאו צו חיפוש והתמקמו מחוץ למחסן, עד שהחשוד הגיע/חטיבת דובר המשטרה

אחיו של אחד מבכירי הכדורסלנים בישראל בעבר נעצר הלילה (חמישי) בחולון בחשד שהפעיל מעבדת סמים. בלשי מרחב אילון של המשטרה עצרו את החשוד, נשוי ואב לשלושה ילדים, כשהגיע למחסן ברחוב עקיבא בעיר שבו פעלה המעבדה, בזמן שפתח את דלת המחסן בעזרת מפתח תואם.

פעילות המשטרה נערכה בעקבות מידע מוקדם. הבלשים הוציאו צו חיפוש ובמקביל התמקמו ליד המחסן שבו פעלה מעבדת ההידרו הענקית. כשהגיע החשוד למקום ופתח את המבנה, הוחלט לעבור לחקירה הגלויה, לפשוט על המקום ולעצור אותו. במחסן נתפסו 240 שתילי קנאביס במשקל של יותר מ-13 קילוגרמים. בחיפוש בביתו של החשוד מצאו השוטרים סמים נוספים.

בדיון שנערך היום בבית משפט השלום בתל אביב הציג נציג המשטרה החוקר רס"ב ליאור סולומון לשופטת חיותה כוחן את חומרי החקירה וכן את פעולות החקירה שבכוונת המשטרה לבצע. סנגורו של החשוד, עו"ד קובי בן שעיה, ביקש לשחררו ואף הציג את אחיו, כוכב הכדורסל, כמי שיוכל לשמש ערב ולשמור על החשוד בעת מעצר בית. בתום הדיון החליטה השופטת להאריך את מעצרו עד יום ראשון.

עוד בוואלה! NEWS:
בית הדין הרבני אישר: האישה תקבל גט - אם לא תתלונן על אונס בעלה
פלסטיני נעצר ליד התנחלות עם סכינים וקוראן: "תכננתי פיגוע"
דרמה במשפט הלינץ' בב"ש: השופט שפסל את התיעוד כראיה חזר בו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully