וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: דובר נתניהו יתמנה למנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית

8.11.2017 / 18:54

לוואלה! NEWS נודע כי בועז סטמבלר גבר על שלושה מועמדים נוספים שעמדו בפני ועדת איתור של נציבות שירות המדינה ומשרד התרבות לתפקיד. השרה רגב קיבלה את המלצת הוועדה, שתעלה לאישור הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ודוברו בועז סטמבלר. אי-פי, AP
שינוי נוסף בכוורת. סטמבלר ונתניהו/AP, אי-פי

בועז סטמבלר, דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צפוי להתמנות למנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) - כך נודע לוואלה! NEWS. סטמבלר גבר על שלושה מועמדים אחרים שהיו בפני ועדת איתור של נציבות שירות המדינה למשרד התרבות לתפקיד, והשרה מירי רגב קיבלה הערב (רביעי) את המלצות הוועדה - שיעלו לאישור בישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב.

סטמבלר משמש דוברו של ראש הממשלה מאז 2015, וקודם לכן שימש, בין היתר, דובר משרד האוצר תחת שר האוצר יובל שטייניץ. בעבר היה בכיר בחדשות 2. בשבועות האחרונים חלו שינויים נוספים במערך התקשורת של נתניהו, שבמסגרתם עזב יועץ התקשורת של משפחת נתניהו ניר חפץ, ובמקומו מונה עופר גולן לדברר את ענייניה הפרטיים של המשפחה.

בועז סטמבלר, דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
סטמבלר. יעמוד בראש לפ"מ/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

לפ"מ, המספקת את שירותי הפרסום עבור משרדי הממשלה וחולשת על תקציב של מאות מיליוני שקלים בשנה, מתנהלת ללא מנכ"ל קבוע מזה למעלה משנה. בעבר הלשכה הייתה מסונפת למשרד התקשורת, אך בשנה שעברה האחריות עליה הועברה לידי השרה רגב, שגם שינתה בתחילת השנה את שיטת המינוי של מנכל לפ"מ, ממכרז לוועדת איתור מיוחדת. כ-1,000 מועמדים הגישו קורות חיים למשרה, ולישורת האחרונה הגיעו ארבעה מועמדים: סטמבלר, הנחשב למועמד המועדף, ואנשי התקשורת והפרסום אודי ירושלמי, מישל קרמרמן וגיא קלנר.

(עדכון ראשון: 16:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully