וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפתה בשידור חי בבעלה מתפשט בבית של אישה אחרת

11.11.2017 / 23:33

בפרק האחרון של תכנית היוטיוב הפופולארית "לתפוס בוגד" אישה טמנה לבעלה מלכודת כדי לבחון את מידת הנאמנות שלו. מהר מאד העניינים התלהטו והבעל מצא עצמו בתחתונים בסלון ביתה של אישה אחרת

TO CATCH A CHEATER

שוב מצליחה התכנית המקוונת "לתפוס בוגד" לגרום לנו לפקפק בנאמנותם של גברים לנשותיהם והפעם הגבר שנפל במלכודת הפיתוי שהזמינה לו אשתו הוא חבר בארגון המשיחי "עדי יהוה", שמתפקידו לסייר בין בתים ולנסות לגייס מאמינים חדשים. זאת אומרת, הבחור נפגש עם נשים זרות בבתיהן מדי יום - מה שגרם לאשתו לפקפק האם הוא נשאר נאמן לה בכל ביקורי הבית האלה.

האישה פנתה לתכנית חשיפת הבגידות במטרה להעמיד את בעלה למבחן. למשימת הפיתוי נבחרה שחקנית אלמונית שהתייצבה באחד הבתים בהם הבעל צפוי לעבור. כשזה הגיע אליה, היא ביקשה ממנו להיכנס והחלה לפלרטט עמו. אחרי שזה לא נענה לחיזוריה, היא פעלה בצעדים ישירים יותר והראתה לו את המחשוף שלה. כשהבעל החל להבין לאן היא חותרת, הוא ניסה לחמוק משם אך לבסוף נשאר לשבת.

תפסה את בעלה בוגד. אתר רשמי
תפסה את בעלה עם אישה אחרת/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שלחה תאומות סקסיות לפתות את חבר שלה - ולא תאמינו איך זה הסתיים

לכתבה המלאה

לטענת יוצרי הסרטון מה שקרה אז לא היה עובר את הצנזורה של יוטיוב ולכן חלקים גדולים מהסרטון הוסתרו ולכן מאוד קשה להבין על מה השניים המשיכו לשוחח או מה הם בדיוק עשו, אולם אם נשפוט לפי הפרצופים של אשתו - נראה שהעניינים אכן התלהטו שם. אחרי שניות ארוכות של צנזורה, הסרטון מתבהר והגבר נראה מוריד את בגדיו ונשאר בתחתונים ועניבה. כשהשחקנית מבחינה שהוא הוריד את הבגדים, היא מתנערת מהכול ומבקשת מהגבר לצאת מהבית לפני שתדווח עליו לכנסייה. הגבר המבולבל ממהר ללבוש את הבגדים ולצאת מהבית, בעוד אשתו שצופה בכל הנעשה בשידור חי מגיבה גם היא בהיסטריה ויוצאת מביתה בטריקת דלת.

כמה מהצופים ברשת פקפקו באמינות הסרטון וציינו שהגבר לא היה לבוש בבגדים המסורתיים של ארגון עדי יהוה, אולם מאחר שלתכנית יש רזומה אמין של בגידות מתועדות, אפשר לסמוך עליהם שהדברים באמת קרו ושהגבר הזה נמצא עכשיו בצרות צרורות.

התיעוד המלא (והמצונזר):

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully