וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה מאמנת כושר לפתות את בן זוגה אחרי שתפסה את הקודם בוגד בה

20.7.2017 / 9:53

סיבוב שני: תכנית העוקץ האינטרנטית "לתפוס בוגד" אירחה אישה שכבר ביקשה את עזרת התכנית בעבר בבחינת נאמנותו של בן זוגה דאז. אחרי שקודמה נתפס בוגד בה - היא פנתה שוב לתכנית בניסיון לבחון את נאמנותו של בן זוגה החדש. האם גם זה ייפול במלכודת?

to catch a cheater

תכנית העוקץ האינטרנטית, "לתפוס בוגד", ממשיכה להעמיד בני זוג למבחן - והפעם חזרה לתכנית אישה שכבר השליכה פיתיון לבן זוגה הקודם ותפסה אותו בוגד בה. היא החליטה לחזור לסיבוב שני כדי לבחון את נאמנותו של בן זוגה הנוכחי, אחרי שכבר האמינה כי מצאה את הבחור הנאמן שיהיה שלה ורק שלה. אתם כבר יודעים לאן זה הולך, נכון?

החברה, שעברה לא מזמן למקסיקו סיטי הכירה שם את אהוב ליבה הנוכחי, והיא פנתה לתכנית וביקשה לשלוח מאמנת כושר לפלרטט עם בן זוגה במהלך האימון. החבר, שכנראה לא צפה בפרק הקודם של זוגתו ב"לתפוס בוגד", מיד נפל בקסמה של המאמנת ועשה כל מה שביקשה ממנו. השניים החלו בסשן אימונים אירוטי למדי שבסופו היא ביקשה ממנו את מספר הטלפון. לא רק שזה נתן לו אותו, הוא גם הכחיש שיש לו חברה.

שלחה מאמנת כושר לפתות את בן זוגה. צילום מסך
אופס, הוא עשה את זה שוב/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שלחה דוגמנית לפתות את בעלה לבגוד בה - ולא ציפתה שהוא יגיב ככה

לכתבה המלאה

החברה הנבגדת הוזמנה רק ביום למחרת הצילומים לצפות בקטע שצולם במצלמה נסתרת ונראית מופתעת ומזועזעת מהתגובה של החבר "הנאמן" שלה. היא אמרה: "זו בגידה. הוא לא סירב לה. זה כל כך מגעיל. גברים הם חזירים. הוא נגע בה ונתן לה לגעת בו". התגלית הובילה לשיחת טלפון זועמת, בה הבחור הכחיש שבכלל פגש מישהו בחדר הכושר ו"נזכר פתאום" שהוא פגש מאמן ממין זכר. החברה מיד התפרצה עליו, סיפרה לו שהיא יודעת מה קרה שם, קראה לו שקרן וחזיר וניתקה את השיחה מבלי לתת לו להשחיל מילה. הסרטון זכה ליותר מ-760 אלף צפיות מאז שפורסם ב-10 ביולי ומעלה את השאלה המפחידה: האם באמת כל הגברים חזירים?

צפו בקטע המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully