וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הכלה שגילתה שהחתן בגד בה ושהכל "היה בדיחה"

9.6.2017 / 9:40

רגע לפני היום המאושר בחייה, נודע לכלה שארוסה בוגד בה. אחרי שניסתה למכור את שמלת הכלה שלה בפייסבוק ללא הצלחה - היא התעקשה להיפטר ממנה ושרפה אותה בחצר האחורית

צילום מסך

בסרטון – שמלת כלה שנשרפה במהלך החתונה

היא תכננה את חתונת החלומות שלה, בחרה שמלת כלה מהממת ורגע לפני היום המיוחל - גילתה שארוסה בוגד בה עם אישה אחרת ושלדבריו "כל מערכת היחסים ביניהם הייתה בדיחה גדולה". הכלה שבורת הלב מיהרה להיפטר מכל מה שמקשר בינה לבין הארוס, חסמה את חבריו ובני משפחתו ברשתות החברתיות, העיפה את חפציו מהבית ולסיום - העלתה באש את שמלת הכלה שלה בחצר האחורית. אל תטעו - קריסטלה ג'וזף בת ה-41 ניסתה להחזיר את שמלת הכלה לחנות אך נענתה בסירוב. היא גם ניסתה למכור את השמלה בפייסבוק במחיר מוזל של 200 דולר, אך גם זה לא הניב הצלחה. בצעד נואש היא הבינה שהיא חייבת להיפטר מהדבר האחרון שקושר אותה לאקס - יצאה לחצר האחורית עם השמלה, פיזרה עליה חומר דליק והעלתה אותה באש כשהיא מתעדת במצלמה את רגעי הפרידה האחרונים.

כך זה נראה:

עוד באותו נושא

צעיר בגד בחברה שלו ולא ציפה את התגובה של אבא שלה

לכתבה המלאה

ג'וזף, תושבת פורט ארתור, טקסס, הייתה שבורת לב כשתפסה על חם את בעלה עם אישה אחרת. באותה תקרית התוודה בפניה ארוסה וסיפר לה שכל מערכת היחסים שלהם הייתה "בדיחה גדולה". ב-14 במאי, ורק שבוע אחרי שחייה נהרסו, ג'וזף יצאה לחצר עם השמלה והציתה אותה. "אני מתכוננת לשרוף את הזכרון הרע הזה", היא אומרת בעודה מפזרת על השמלה חומר דליק, "כך מסתיים זיכרון רע של שמלת כלה שמישהו שילם עליה ואמר אחר כך שמערכת היחסים שלנו היא בדיחה, ושהוא מעולם לא אהב אותי או היה לו אכפת ממני", היא הוסיפה, "טוב, הנה לכם. זה עלה באש. מעפר באת ואל עפר תשוב".

כשניסתה למכור את השמלה בפייסבוק, היא הבטיחה בפוסט: "אם לא אמכור את זה, אשרוף את זה!". היא ניסתה למכור גם את סידור הפרחים של החתונה שנכתב עליו "לתמיד ולנצח" ב-30 דולר, ואמרה שהיא חייבת להיפטר גם מזה כי האקס שלה בחר את זה. את השמלה היא אולי לא הצליחה למכור, אך את הסרטון שלה שורפת אותה היא מכרה להפצה לסוכנות הידיעות קטרס. "אילו ידעתי ששריפת השמלה תיצור כזה עניין וגם ארוויח מזה על הדרך, הייתי מזמן שורפת אותה", היא כתבה בפייסבוק.

הכלה גילתה שארוסה בוגד בה ושרפה את שמלת הכלה שלה. פייסבוק, צילום מסך
הכלה נפטרה מהשמלה שלה בדרך יצירתית/צילום מסך, פייסבוק

הכלה הזועפת הזהירה את בני משפחתה וחבריה שלא לשלוח לה הודעות בנוגע לאקס שלה בתקופה הקשה הזאת. היא הסבירה שנאלצה להתרחק מהרבה חברים ובני משפחה בשבועיים האחרונים כדי לאפשר ללבה השבור להתאחות. היא גם טוענת שהאקס שלה ממשיך לרדוף אחריה ושולח אנשים שיעקבו אחריה בפייסבוק כדי לבדוק אם היא יוצאת עם מישהו. "זה לא עניין שלו. שיפסיק לשלוח אנשים שיעקבו אחריי. הוא איבד את הזכות לדאוג לי ולמה שאני עושה כשהכרזנו על סוף הקשר שלנו", היא אמרה, "כל בני משפחתו וחבריו צריכים להפסיק לנסות להוסיף אותי לחברים שלהם כי אני לא אסכים לזה. אף אחד לא צריך לדאוג לי ואני לא צריכה את רשותו או אישורו לצאת עם מישהו אחר או לכל דבר אחר". בפוסט אחר שלה היא סיכמה: "זה נכון שסבלתי מלב שבור, אך נחשו מה? שינוי לטובה בחשבון הבנק שלי גורם לי להרגיש ממש טוב עכשיו".

לפני:

ואחרי:

גם מזה היא נפטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully