וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי תוקף את החקירה נגדו: "אגורה לא הלכה למקורבים"

5.11.2017 / 19:49

אחרי שנמנע עד כה מלהתייחס לחשדות נגדו בגין מרמה והלבנת הון, אמר שר הפנים בכנס סגור של נציגים מש"ס כי החקירה פוגעת ביכולת הניהול של מוסדות החינוך של העמותה של אשתו. על מי שמדליף מהחקירות אמר: "הוא לא יודע - או שהוא משקר"

באדיבות איתי גדסי, רדיו קול חי, עריכה: שניר דבוש

שר הפנים אריה דרעי נמנע עד כה להתייחס לחקירה המתנהלת נגדו בגין חשד למרמה והלבנת הון. הוא דבק בקו ממלכתי מול רשויות אכיפת החוק והסתפק בתשובות כמו "יהיה בסדר". בכנס סגור שהתקיים ביום חמישי שעבר עם נציגי מפלגתו ש"ס בירושלים, דרעי שינה את הקו ויצא לראשונה למתקפה נגד רשויות אכיפת החוק במה שחושף מעט את גרסתו.

"אגורה אחת מכל העמותות הללו לא הלכו למקורבים או למטרות לא אמיתיות", אמר בהתייחסו לחשד שנבדק על העמותה שמנהלת רעייתו יפה. בהקלטה שחשף איתי גדסי ברדיו "קול-חי" נשמע דרעי מוסיף כי החקירה פוגעת ביכולת הניהול של מוסדות החינוך שפועלים תחת העמותה. "הכול שקר. עד עכשיו אמרתי שאפשר לספוג אבל כשפוגעים במוסדות היקרים הללו וזה פוגע בתורמים ובמשרדי הממשלה שחוששים ומפחדים, בסוף זה פוגע בבנות הללו היקרות, ולכן אני מפה רוצה לחזק אותם".

דרעי תקף את ההדלפות מהחקירה, בין היתר את הפרסום שלפיו החקירה מתמקדת בעבירות על טוהר המידות ולא בענייני מס בלבד. "אותו אחד שהדליף, זה אחד מהשניים, או שהוא לא יודע כהוא זה ממה שנעשה בחקירה או שהוא יודע ומשקר לצערי הרב", אמר.

לקריאה נוספת בנושא
"המושך בחוטים": בנו של מנהיג ש"ס שגורם כאב ראש לדרעי
דרעי נחקר פעם נוספת בחשד להלבנת הון: "עניתי בפירוט על כל השאלות"

שר הפנים אריה דרעי ורעייתו יפה נחקרו במשרדי יחידת להב 433 בחשד לעבירות שחיתות. רוני כנפו
שובר שתיקה בנוגע לחקירה נגדו. דרעי/רוני כנפו

דרעי האשים את "הגורם ברשויות אכיפת החוק" שצוטט בערוץ 2, כמי שמפרט על שינוי כיוון החקירה בכך ש"עשה דבר מאוד לא חוקי, מאד לא מוסרי". לדבריו, הוא פגע בתלמידות שלומדות במוסדות החינוך של רעייתו. "הוא פגע בילדות מהחלשות ביותר על לא עוול בכפם", אמר. "לא מספיק שהגורל ייעד אותם לגדול בבתים כאלה ומישהו מנסה להציל אותם ורוצים לפגוע בהם. חבל, אני אומר תתעסקו איתי. עזבו את האנשים האלה. אני עוד סוחב אבל חבל שאחרים ייפגעו מהדבר הזה".

השר שנגדו נפתחה החקירה זמן קצר לאחר ששב למשרד הפנים התייחס לאי-הסדרים לכאורה בעמותות של רעייתו. "לא רק שחלילה וחס אגורה אחת אגורה מכל העמותות הללו לא הלכו למקורבים או למטרות לא אמיתיות, אלא גם אני אומר לכם, אני לא אוהב להתפאר בזה אבל אין ברירה אחרת, סכומים גדולים של מאות אלפי שקלים שקיבלנו בשמחות של הילדים, שהלכו למוסדות הללו שזקוקים, הרוב הפך לתרומה, חלקם עדיין חייבים לנו", אמר.

לדבריו, "עשינו את זה בשקט, לא ביקשנו תודה מאף אחד, אבל לבוא היום ולהפוך, לסלף את העובדות ולהגיד חלילה וחס... זה פוגע. בזכות הדמעות שהצדקת הזאת (רעייתו יפה - י"א) מורידה, שהקדוש ברוך הוא יעשה ניסים עם עם ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • אריה דרעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully