וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מאפיה הורה לבנו לרצוח את אחותו בגלל רומן עם שוטר

2.11.2017 / 13:03

מאפיונר בכיר נעצר אחרי שהורה לרצוח את בתו רק כי ניהלה רומן עם שוטר איטלקי בכיר. הוא פנה לבנו שיעשה את זה וזה סירב: "אם אתה רוצה לרצוח אותה, תעשה את זה בעצמך"

רויטרס

בסרטון - ראשי מאפיה איטלקית נתפסו בבונקר בהר - לצד כלי נשק וסיר פסטה, ינואר 2016

פינו סקאדוטו, ראש משפחת מאפיה בסציליה, הורה לבנו לרצוח את אחותו כי ניהלה רומן עם שוטר איטלקי בכיר - אך הוא סירב. לסקאדוטו נודה על הרומן הסודי כשהיה מאחורי סורג ובריח, לפני ששוחרר מהכלא באפריל האחרון. כבר אז הוא תכנן לרצוח את בתו ופנה לבנו שיוציא לפועל את תכניתו.

חוקרים בחנו את ההתכתבויות שלו עם בנו בזמן שהיה בכלא ומצאו אזכורים מדאיגים ל"מתנה" שרצה להזמין לבתו. על פי המשטרה האיטלקית, סקאדוטו שלח לבנו את ההודעה: "אחותך הפכה למודיע". בנו, שכבר עמד בפני אשמת רצח של אדם אחר, לא ציית ואמר לו בשיחה שהוקלטה ע"י המשטרה: "אני לא רוצה לעשות את זה. אם אתה רוצה לעשות את זה, תעשה את זה בעצמך. למה אני צריך להתמודד עם הבעיה? אני רק בן 30".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינו סקאדוטו נעצר אחרי שהורה לבנו לרצוח את אחותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

האישה והמאהבת שיתפו פעולה כדי לחטוף ולענות את בעלה הבוגדני

לכתבה המלאה

סקאדוטו, השולט באיגוד המקצועי של בגריה שליד פאלרמו, ניסה להפקיד את הג'וב המפוקפק בידי אדם שלישי, אך גם הוא סירב לבקשתו בטענה שאינו מעוניין להתערב בעניינים משפחתיים. שר החוץ האיטלקי אנג'לינו אלפנו מסר בתגובה: "היום תפסנו אדם שרצה לרצוח את הבת שלו כי היה לה רומן עם שוטר איטלקי. אנשי המאפיה מזוהים כאנשים עם כבוד, אבל איפה הכבוד כשאתה נותן פקודה לרצוח את הילד שלך?". סקאדוטו נעצר יחד עם 15 חברי מאפיה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully