וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט נגד בנט: "לא אאפשר תקיפה של צה"ל על ידי גורם פוליטי"

השר התייחס לדברי בנט שתקף את דובר צה"ל ואמר כי "אסור להתנצל על הצלחה בחיסול מחבלים". בריאיון לוואלה! TALK, ביקש גלנט: "תנו לצה"ל לעשות את העבודה". ח"כ שלח: "בנט עושה סיבוב פופוליסטי על הגב של צה"ל". ליברמן: "התנפלות בוטה על צה"ל"

צלמים זמניים מורשים

"תנו לצה"ל לעשות את העבודה, והשאירו אותו מחוץ לדיון הפוליטי", כך אמר היום (שני) שר השיכון יואב גלנט ליעקב אילון באולפן וואלה! TALK. השר התייחס לדברי השר נפתלי בנט, שתקף את הודעת דובר צה"ל על פיצוץ המנהרה, ואמר כי "אסור להתנצל על הצלחה בחיסול מחבלים". השר גלנט יצא נגד התקפת בנט ואמר כי "לא אאפשר תקיפה של צה"ל על ידי כל גורם פוליטי. מי שיתקוף את צה"ל ימצאו אותי לצד הצבא".

גלנט סירב להתייחס באופן ישיר לבנט, אך אמר כי יש לשמור על "העיקרון הממלכתי של צה"ל מכל משמר". אמש הנחה ראש הממשלה נתניהו את שרי הממשלה לא להתראיין בנוגע לתקיפה, אולם היום הותרו הריאיונות, "בהתאם לדף מסרים שהועבר לשרים".

עוד בוואלה! NEWS:
בנט תקף את דובר צה"ל: "לא מתנצלים על חיסול מחבלים"
ח"כ בר-לב: חיילים שנוסעים לברך "הגומל" בכותל זו תוצאת ההדתה
310 אלף סטודנטים יחלו את הלימודים; במכללות הציבוריות - שביתה

ראיון של יואב גלנט לוואלה טוק 31 באוקטובר 2017. ראובן קסטרו
"לא אאפשר תקיפה של צה"ל". גלנט/ראובן קסטרו

בנט תקף הבוקר את דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס, על הודעתו בעקבות פיצוץ המנהרה, שבה אמר כי "לא הייתה פה שום כוונה, בשום שלב, לפגוע בבכיר כזה או אחר", בהתייחסו לשמונת ההרוגים במנהרה. "אסור להתנצל על הצלחה בחיסול מחבלים", כתב בנט בטוויטר, "מדובר במחבלים שעסקו בחפירת מנהרת תופת בתוך שטח ישראל, שנועדה להרוג נשים וילדים ישראלים".

"אין פנינו להסלמה", הבהיר בנט, "וכחבר הקבינט שעוד מצוק איתן מוביל לסיכול איום המנהרות, אני מעניק גיבוי מלא לפעולה. מטרת צה"ל לנצח את האויב וכך יש להמשיך". ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) התייחס לפעולת צה"ל ואמרה כי "יש להמשיך לפעול כך מול כל איום, בנחישות ובביטחון עצמו, ללא התלהמויות פופוליסטיות מיותרות מצד חברי ממשלה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פיצוץ המנהרה בעזה 30 באוקטובר 2017. רויטרס
התקהלות אחרי פיצוץ המנהרה בעזה, אמש/רויטרס

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס גם הוא לדברי בנט, וכתב בפייסבוק כי "אסור שתדרוך של דובר צה"ל ישמש עילה להתנפלות בוטה על צה"ל ומפקדיו. התבטאויות מהסוג הזה הן פגיעה חמורה בביטחון ישראל ובצה"ל כולו".

ח"כ עפר שלח (יש עתיד) אמר כי "שר החינוך נפתלי בנט עושה, לא בפעם הראשונה, סיבוב פופוליסטי על גב צה"ל. דובר צה"ל לא 'התנצל על הריגת מחבלים'. הוא תידרך את הכתבים הצבאיים על מה שאירע אתמול בעזה בדרך היחידה שהוא אמור לעשות זאת, מדויק, אמין וברור. בנט כנראה רוצה את קול הרעם מקהיר, שיתרברב בדברים שלא היו".

"צה"ל צריך לספר לנו אמת, ואת כל האמת, מה גם שמדובר על הצלחה מבצעית ראויה לשבח. ובנט צריך בעיקר להתאפק וללמוד את העובדות לפני שהוא קופץ", הוסיף שלח.

(עדכון ראשון 12:33)

נפתלי בנט ויואב גלנט בהלווייתה של אדל ביטון, יקיר. פברואר 2015. ניב אהרונסון
קרא לשמור על ממלכיות צה"ל. בנט וגלנט/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully