וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 24 שנות מאסר נגזרו על גבר שהדביק נשים ב-HIV במכוון

ולנטינו טאלוטו, רואה חשבון בן 33, קיים יחסים לא מוגנים עם עשרות נשים לאחר שהתגלה בגופו הנגיף ב-2006 והדביק 30 מהן. לפי האישום, הוא חיפש קורבנות ברשתות חברתיות ובאתרי הכרויות

אילוסטרציה – בית משפט. ShutterStock
גם כשהתעמתו אתו, הכחיש טאלוטו שהוא נושא את הנגיף. אילוסטרציה/ShutterStock

בית משפט ברומא גזר אתמול (שישי) 24 שנות מאסר על רואה חשבון שהדביק במכוון נשים בנגיף HIV. ולנטינו טאלוטו, בן 33, קיים יחסים לא מוגנים עם לפחות 53 נשים לאחר שהתגלה בגופו הנגיף בשנת 2006 והדביק 30 מהן. הצעירה ביותר שהיה עמה בקשר הייתה נערה בת 14. לפי האישום נגדו, טאלוטו השתמש ברשתות חברתיות ובאתרי הכרויות כדי למצוא קורבנות.

עורך דינו של טאלוטו טען להגנתו כי הוא נהג "בחוסר זהירות, אך לא עשה זאת במכוון". עם זאת, חלק מהנשים סיפרו כי כשביקשו ממנו להשתמש בקונדום, הוא טען שהוא אלרגי או שעבר לאחרונה בדיקות לגילוי HIV, אך לא גילה כי הוא נושא את הנגיף. גם לאחר שנשים שנדבקו ממנו התעמתו אתו, הכחיש טאלוטו כי הוא נשא. נשים שנדבקו ממנו העבירו את הנגיף לקורבנות נוספים: תינוק ושלושה גברים.

טאלוטו עצמו סיפר בבית המשפט כי אמו נדבקה בנגיף בעקבות התמכרותה לסמים ומתה כשהיה בן ארבע. "רבות מהנשים מכירות את חבריי ואת משפחתי. אומרים שרציתי להדביק כמה שיותר נשים, אבל אם זה היה המקרה לא הייתי מכניס אותן לחיי", אמר. השופטים דנו בתיק במשך עשר שעות עד שגזרו את דינו.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח בארה"ב: כתבי אישום ראשונים הוגשו בפרשת מעורבות רוסיה בבחירות
אחרי הדחת מנהיגי קטלוניה: מה צפוי בהמשך המשבר החמור בספרד
מפקד מנגנוני הביטחון של חמאס נפצע במניסיון חיסול בעזה

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה
  • hiv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully