וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך תיירים ישראלי נהרג בתאונת דרכים בבירת קירגיזסטן

22.10.2017 / 10:19

המדריך, דני נחום, נסע במכונית בבירה בישקק עם העוזרת המקומית שלו, שנפצעה אף היא. שגרירות ישראל בקזחסטן מטפלת בהשבת גופתו ארצה, כך עדכן משרד החוץ. "בחור טוב, שתמיד שש לעזור". בחודש שעבר נהרגה במדינה המטיילת הישראלית הילה ליבנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחום/מערכת וואלה!, צילום מסך

דני נחום, מדריך תיירים ישראלי נהרג אתמול (שבת) בתאונת דרכים בבישקק, בירת קירגיזסטן. נחום נהרג בעת שנסע עם העוזרת שלו, אזרחית מקומית, שנפצעה אף היא. שגרירות ישראל בקזחסטן מטפלת בהשבת גופתו חזרה ארצה, כך עדכן משרד החוץ. בחודש שעבר נהרג במדינה המטיילת הישראלית הילה ליבנה, בת 22 מתל אביב, לאחר שבוע של חיפושים אחריה.

המחלץ חיליק מגנוס סיפר על נחום כי "היה נציג שלנו, שעזר לנו הרבה. הוא לשעבר מחולון, ולאורך השנים גר בבישקק. הוא הותיר אחריו שלושה ילדים, ונישא מחדש לאישה מקומית. הוא בחור טוב, נעים הליכות, תמיד שש לעזור. הוא סייע מאוד באירוע האחרון של הילה ליבנה, יש לו חברת תיירות בשם אלפא טור, ובתקופה האחרונה הוא עסק בהקמת מלון בקרקול שבקירגיזסטן".

עוד בוואלה! NEWS:
חיפושים אחר מטיילת ישראלית שנעדרת בקירגיזסטן
סריקות על סוסים באזור מבודד: מאמץ לאיתור הישראלית בקירגיזסטן
נמשכים החיפושים אחרי הישראלית בקירגיזסטן: "אין קצה חוט"

אחיה של הילה לבנה, יובל, כתב לאחר מציאת גופתו בעמוד הפייסבוק שלו כי "מכיוון שכולכם הייתם משפחה אחת גדולה עבורנו, אנו מרגישים את החובה לצרף אתכם לאבל הפרטי שלנו. אנו כואבים ומצטערים להודיע שהילה שלנו איננה בין החיים. מוקירים את המאמץ הארצי לחזק אותנו ולתת לנו יד ברגעים שהיו קשים ומפחידים לנו".

ליבנה טיילה יחד עם שני מטיילים נוספים, בהם ישראלי ושני מטיילים צרפתים. בשלב מסוים נפל המטייל הישראלי מצוק ושני הצרפתים מיהרו לסייע לו וחילצו אותו בשלום, בזמן שהיא נותרה מאחור והקשר עמה נותק. צוות חילוץ של חברת "כלל ביטוח" יצא לקירגיזסטן ועמד בקשר עם הקונסול הישראלי באסטנה שבקזחסטן, הנציגות הקרובה ביותר למקום האירוע.

דודתה של הילה, שרית אבן בילנקי, אמר בעיצומם של החיפושים כי "הילה יצאה לטרק וביום ראשון איבדנו איתה את הקשר. אנחנו לא יודעים מה קרה לה, היא כנראה הלכה לאיבוד. היא הייתה רשג"דית בצופים, מד"סית בצבא, עשתה את שביל ישראל, הייתה בשנת שירות בירושלים, טיילה בעבר באוסטרליה וניו זילנד, הלוואי והיינו יודעים מה קרה לה. אין לנו את כל האינפורמציה, אבל משהו קרה שם. לא ברור למה התפצלו דרכיהם שלה ושל החבר שלה".

(עדכון ראשון 9:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully