וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק רוצים שקט ושלום": בתל שבע חוששים מנקמת דם לאחר הרצח

19.10.2017 / 18:10

השוטרים הרבים שהיו פרוסים ברחבי היישוב לא הצליחו להחזיר את תחושת הביטחון לאחר שצעיר נהרג בקטטה הקשה שפרצה בתל שבע. ראש המועצה: "אסור לקחת את החוק לידיים". בני משפחת הנרצח: "למשטרה לקח הרבה זמן להגיע"

צילום:שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

פחות מיממה לאחר הקטטה בתל שבע שבנגב שבמהלכה נהרג צעיר מהיישוב, התושבים חוששים מנקמת דם. עשרות השוטרים שנפרסו ברחובות לא מסייעים בהשבת תחושת הביטחון ובתי עסק רבים נותרו סגורים. בני בני משפחת אבו טההא שאחד מבניה נרצח אתמול (רביעי) מפנים אצבע מאשימה למשטרה שלטענתם לא הגיעה בזמן לאירוע ורק לאחר 40 דקות. במשפחה עוד אומרים כי הזהירו את המשטרה כי המצב התחמם בין המשפחות וכי הם סופגים איומים.

אבו רקייק טומאן, ראש מועצת תל שבע מנסה מאמש להחזיר את השקט לרחובות ואף למנוע נקמת דם. "אתמול בערב נכנסנו ללילה שחור", אמר. "המקרה הזה זעזע את כולם כאן בישוב, אף אחד לא האמין שקטטה קטנה בין שני צעירים תגיע למצב שכזה. זה היה פיגוע דריסה וירי לכל הכיוונים. כולם מגנים את זה, אירוע קשה מאוד. אנחנו עושים מאמץ רב יחד עם המשטרה והנכבדים בישוב להרגיע את הרוחות, אנחנו לא רוצים שכדור השלג הזה יתגלגל ושתהיה נקמה ואז שוב נקמה".

הזירה בתל שבע - צעיר בן 25 נורה למוות בקטטה שפרצה ביישוב. שי מכלוף
זירת האירוע בתל שבע, היום/שי מכלוף

"חייבים לעצור את זה", הוסיף ראש המועצה. "אנחנו מרגיעים את הצעירים ואת משפחת ההרוג, וגם הם מנסים להרגיע את הצעירים שלהם". הוא סיפר כי במהלך היום היישוב כולו היה מושבת, החל ממשרדי המועצה ועד למערכת החינוך. "ביום ראשון בבתי הספר כולם ידברו על אלימות", הבהיר ראש המועצה. "אנחנו נפגשים היום כדי להעריך מה יהיה ביום ראשון בבתי הספר. אסור לקחת את החוק לידיים - יש משטרה".

חמאדן אבו טההא, מנכבדי הישוב וקרוב משפחתו של הנרצח סיפר על ההתרחשויות אתמול ביישוב. "סכסוך בין שני ילדים התפתח לקטטה גדולה", שחזר. "זרקו פה אבנים, ירו על אנשים, ודרסו פה אנשים, הייתה פה זוועה, הדם עדיין על הכבישים, הבחור שנהרג כלל לא היה מעורב בקטטה, הוא לא היה קשור לכלום, גם הפצועים לא היו קשורים לעניין. אנחנו מנסים דרך המשטרה להחזיר את השקט לישוב, אנחנו לא מעוניינים בנקמה ובהסלמה רק בשקט ובשלום".

אבו טההא סעיד, בן דודו של הנרצח סיפר על מה שעבר על המשפחה אמש ואף מתח ביקורת נגד המשטרה. "אני הראשון שהתקשרתי למשטרה והם הגיעו אחרי 42 דקות", טען. "הם הגיעו באיחור, אמרתי להם יש הרוגים והם הגיעו הרבה אחרי הזמן, הייתה קטטה קטנה, למחרת ניסנו לעשות סולחה, והם התחילו בבלגן ולאחר מכן רצחו את בן המשפחה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הזירה בתל שבע - צעיר בן 25 נורה למוות בקטטה שפרצה ביישוב. שי מכלוף
חוששים מנקמת דם. תל שבע, היום/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully