וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה כואב": ראש ממשלת קנדה פרץ בבכי בעקבות מותו של כוכב רוק מקומי

18.10.2017 / 23:39

זמר הרוק גורד דאוני הלך לעולמו בגיל 53 ממחלת הסרטן, וטרודו התקשה לעצור את הדמעות. בהספד שנשא לכבודו אמר: "אחד מהטובים ביותר שבנו מת היום. חשבתי שאצליח לעמוד בזה, אבל אני לא"

צילום: רויטרס

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו פרץ בבכי היום (רביעי) בעקבות מותו של זמר הרוק הקנדי גורד דאוני. דאוני בן ה-53 אובחן כחולה בסרטן סופני לפני כשנתיים ומת הלילה כשהוא מוקף במשפחתו. טרודו אמר לעיתונאים כי הוא שאב השראה וכוח מכותב השירים הפופולרי והמפורסם ביותר במדינה. בהופעתו האחרונה של דאוני, שהועברה בשנה שעברה בשידור חי בכל רחבי המדינה, הצטרף ראש הממשלה לזמר על הבמה ושר עמו.

בנאום שנשא בפרלמנט אמר טרודו כי "אחד מהטובים ביותר שבנו מת היום. הוא היה חבר שלי, וחבר של כולנו. הוא אהב את המדינה הזו בכל ליבו – כל פינה נחבאת, כל סיפור, כל היבט של המדינה הזאת. הוא רצה לעשות אותה טובה יותר, וידע שאנחנו צריכים להיות טובים יותר משאנחנו עכשיו". בעיניים דומעות הוסיף טרודו כי "אנחנו פחות מדינה בלי גורד דאוני. כולנו ידענו שזה יבוא, אבל קיווינו שזה לא יבוא. חשבתי שאצליח לעמוד בזה, אבל אני לא. זה כואב".

דאוני נודע בנוכחותו הבימתית ובסיפורים הארוכים שסיפר בין השירים בהופעותיו. הוא היה חבר בלהקת "טרג'יקלי היפ" שהוקמה בשנות ה-80 וניגנה מוזיקה בהשראת בלוז ורוק.

עוד בוואלה! NEWS:
רוצה "פוליטיקה חדשה": כוכבת טלוויזיה תתמודד לנשיאות מול פוטין
שגרירת ארה"ב באו"ם: איראן קשורה לכל איום במזרח התיכון
מנהיג תנועה ניאו-נאצית בבריטניה חשף: "אני יהודי והומו"

ג'סטין טרודו בוכה בעקבות מותו של גורד דאוני, אוקטובר 2017. רויטרס
"זה כואב". טרודו מתייפח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully