וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית ביקשה מהחבר 50 אלף דולר, הוא סירב - ככה היא הגיבה

25.10.2017 / 9:29

הדוגמנית הרוסייה קריסטינה קוצ'מה רצתה להקים עסק חדש וביקשה מימון מבן זוגה, סוכן וול סטריט אמיד מאוד. אלא שכשאיש העסקים המצליח סירב ומערכת היחסים הסתיימה, עוד משהו הסתיים בבום

צילום מסך

בסרטון – עוד מקרה בו אישה הרסה לבן זוגה את הרכב

גיא ג'נטילה הוא סוכן מצליח בוול סטריט, אך כשהחליט להיפרד מחברתו, הדוגמנית הרוסייה קריסטינה קוצ'מה, כל הכסף בעולם לא עזר לו, שכן קוצ'מה בת ה-24 החליטה להיכנס למכונית המרצדס הנוצצת שלו ולנהוג בה - היישר אל תוך בריכה.

עוד בנושא:

היום שאחרי: חברתה של התיירת שנהרגה כשהציצה בעירום מהרכב זוכתה מרצח
עשתה סלפי עם כל מי שהטריד אותה מינית ופירסמה באינסטגרם
אלו הדרכים היצירתיות והמשפילות ביותר לנקום באקס בוגדני

הפרידה עצמה התרחשה כשהזוג הצעיר מניו יורק נפש באיי הבהאמה. קוצ'מה זעמה, בין היתר משום שג'נטילה הבטיח לממן לה עסק משלה. "שקרן", היא כתבה לו בסמס, "אמרת שתעזור לי להקים עסק! אלה היו המילים שלך! עכשיו אתה רוצה להיות משקיע? ובכן משקיע, יש לי הפתעה בשבילך בחצר".

ג'נטילה בן ה-41, שעבד לפני כן ב-FBI, מיהר הביתה ומצא את המרצדס S400, שמוערכת בכ-100 אלף דולר, בתוך הבריכה. "ליבי צנח כי חששתי שהיא בפנים", אמר. "באותו רגע לא היה אכפת לי מהמכונית. אבל אחרי שהבנתי שהיא לא בפנים, התחלתי להתעצבן שהיא עשתה משהו כזה אחרי כל מה שעשיתי בשבילה. אני זרקתי אותה, היא זרקה את האוטו שלי".

בני הזוג בימים יפים יותר

לפי הדיווח בניו יורק פוסט, ג'נטיל טען שהכל היה על מי מנוחות בינהם, עד שקוצ'מה אמרה שהיא "בהריון", אבל לא עם ילד, כי עם רעיון. היא ביקשה ממנו 50 אלף דולר לעסק החדש שלה, ובן זוגה סירב. באותו רגע, סיים את מערכת היחסים בת השנה וחצי שלהם. "מאוד אהבתי את הבחורה הזאת והייתי מתחתן איתה, אבל היא הלכה רחוק מדי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully