וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ישראל תקפה מטרות דאעש בסיני אחרי הירי לאשכול"

בעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד ציטטו גורמים בחצי האי, שלפיהם כלי טיס של חיל האוויר הפציצו יעדים של הארגון אחרי השיגורים לדרום. דאעש טען כי "ירה לעבר כלי טיס יהודיים"

עריכה: שניר דבוש

חיל האוויר תקף מטרות של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) בחצי האי סיני אחרי שיגור הרקטות שלשום למועצה האזורית אשכול - כך דווח בעיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד", מפי גורמים בחצי האי. רקטה אחת נפלה בשטח פתוח, מבלי שגרמה לנזק או לנפגעים. לפי הדיווח, התקיפה אירעה זמן קצר לאחר השיגורים, שתועדו על ידי תושב אחד היישובים באזור.

אתמול קיבל הארגון אחריות על הירי לדרום הארץ, שהגיע במקביל למתקפה נרחבת שערך נגד כוחות הביטחון של מצרים באזור. שישה חיילים מצרים נהרגו ועוד 24 נפצעו במתקפה של שלוחת "המדינה האסלאמית" בחצי האי. "נורתה אש לעבר כלי טיס יהודיים שחגו באוויר, ושוגרו רקטות גראד לאשכול", טען דאעש.

לקריאה נוספת בנושא
דאעש קיבל אחריות לירי הרקטות מסיני: "ירינו לכלי טיס יהודיים"
שתי רקטות שוגרו מסיני לישראל, זוהתה נפילה בשטח פתוח

נפילת רקטה במועצה אזורית אשכול - ראשוני. מערכת וואלה! NEWS
הרקטה שנחתה באשכול/מערכת וואלה! NEWS

בשנים האחרונות, עם התחזקות דאעש בחצי האי, דווח כמה פעמים על כך שישראל תוקפת את הארגון ומסייעת למצרים. דאעש עצמו אמר בכמה מקרים כי כלי טיס ישראליים תקפו עמדות שלו באזור אחרי תקריות דומות.

המתקפה המשולבת של דאעש אירעה לאחר שהמצרים הודיעו כי יפתחו לארבעה ימים את מעבר רפיח, במסגרת הצעדים הננקטים לקראת הפיוס הפנים פלסטיני. זאת ככל הנראה בניסיון להכשיל את המהלך בין פתח לבין חמאס. האחרון פועל נגד אנשי הארגון ברצועת עזה, על אף שהוא מואשם על ידי ישראל בכך שהוא משתף פעולה עם אנשי דאעש בסיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully