וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים כבן 50 נהרג מפגיעת כלי רכב במחלף קסם בכביש 5

17.10.2017 / 10:19

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לרוכב טיפול רפואי, אך לאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו במקום. בעקבות התאונה נחסם הכביש למשך כמה שעות

צילום: מד"א, עריכה: שניר דבוש

רוכב אופניים כבן 50 נהרג הבוקר (שלישי) מפגיעת כלי רכב בכביש 5, סמוך למחלף קסם לכיוון מערב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לרוכב טיפול רפואי, ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו במקום.

בעקבות התאונה נחסם הכביש במחלף אפק הסמוך, למשך כמה שעות. חוקר תאונות דרכים נמצא במקום. פרמדיק מד"א לוני לוקסנבורג שטיפל בגבר סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו בסמוך למעקה הבטיחות אופניים מפורקים ובסמוך שכב הרוכב גבר בשנות הארבעים, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית".

שוטר שהיה במקום החל לבצע פעולות החייאה בסיסיות ומיד הענקנו לו טיפול ובדיקות רפואיות", שחזר הפרמדיק. "הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. לרכב הפוגע שעמד בסמוך היו סימני פגיעה בחזית והנהגת לא נפגעה".

עוד בוואלה! NEWS:
התאונה הקטלנית בערב החג: יותר ממאה נפגעו על כביש הדמים
תאונה קטלנית שנייה ביממה: שלושה הרוגים בהתנגשות ליד דימונה
צפון קוריאה ממשיכה לאיים: "מלחמה גרעינית עלולה לפרוץ בכל רגע"

רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב במחלף קסם בכביש 5, 17 באוקטובר 2017. דוברות מד"א, מד"א
האופניים בזירת התאונה, הבוקר/מד"א, דוברות מד"א

סמוך לביתר עילית נפצעה הבוקר ילדה בת חמש באורך קשה, מפגיעת כלי רכב ברחוב חב"ד בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי, ופינו אותה לבית החולים שערי צדק במצב קשה, בהכרה, עם חבלת ראש.

פרמדיקים אל-חי סופר וזכי יהב, שטיפלו בילדה סיפרו כי "על הכביש שכבה ילדה כבת חמש בהכרה מעורפלת, היא סבלה מפגיעות בראש ובגפיים, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל טיפול תרופתי, חבישה וקיבועים. בדרך לבית החולים היא איבדה את ההכרה ופינינו אותה תוך טיפול לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה".

אתמול נהרג פעוט בן שנתיים מפגיעת כלי רכב בעת שרכב על אופניים בחצר בית ביישוב בקה אל-גרבייה שבצפון השרון. הפעוט נפצע תחילה באורח אנוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה, שם נקבע מותו לאחר מכן. פרמדיקים מד"א

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב במחלף קסם בכביש 5, 17 באוקטובר 2017. דוברות מד"א, מד"א
הרכב הפוגע בזירת התאונה, הבוקר/מד"א, דוברות מד"א

סופי רוזנברג שטיפלה בפעוט סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את הפעוט מחוסר הכרה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הרדמה והנשמה, והוא פונה במצב אנוש לבית החולים".

(עדכון ראשון: 7:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully