וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 44 מהצפון נאשם שאנס במשך שנים את בתה הקטינה של בת זוגו

8.10.2017 / 16:46

במהלך ויכוח בין נערה לאמה, נחשף כי בן הזוג של האם התעלל בבת במשך שש שנים, מאז שהייתה בת 10. לגרסת הנאשם, המעשים החלו בשנתיים האחרונות, והשניים "פיתחו סוג של רומן"

תושב ב"ש בן 48, הואשם בבעילה אסורה בהסכמה של קטינה אותה הכיר דרך הפייסבוק. שי מכלוף
מואשם בעבירות מין/שי מכלוף

בית המשפט המחוזי בחיפה הגיש היום (ראשון) כתב אישום בעבירות מין נגד בן 44 מהצפון, על כך שבשש השנים האחרונות נהג לפגוע בבתה של בת הזוג שלו, מאז הייתה הילדה בת 10, במספר רב של מקרים, ולמרות התנגדותה של הילדה.

הדבר נחשף בוויכוח בין הנערה, היום בת 16, לבין אמה, בו הטיחה הנערה את שעובר עליה והציגה תכתובות בטלפון. עקב כך התקשרה האם לבן זוגה, שהודה ברבים ממעשיו, אך הכחיש כי בעל את הנערה. לדבריו הקשר החל בשנתיים האחרונות, ולדבריו "פיתחו סוג של רומן". בין הנערה לבין הנאשם נערך עימות והיא אמרה כי הפגיעות בה החלו כשהייתה בכתה ה', ביום בו נותרה חולה בבית. הוא דבק בגרסה כי המעשים החלו בשנתיים האחרונות ולא כללו בעילה.

עוד בוואלה! NEWS:
"זה תיקון לנשמה": 17 שנות מאסר לרב שהורשע בעבירות מין בשלוש אחיות
חשד: חייל בן 19 סחט בת 17 ואנס אותה וביצע עבירות מין בבת 14
ניצחון למוחים: בג"ץ אישר להפגין ליד בית היועמ"ש - ללא צורך ברישיון

על מעשיו ב-2015-2011 נאשם הגבר במעשה מגונה בקטינה בידי בן משפחה, ועל השנתיים האחרונות נאשם גם בבעילת קטינה. עורכי הדין זיו גלעד ורינת גלעד ממשרד עו"ד משה גלעד מסרו כי "טרם קיבלנו את חומר החקירה. מדובר באדם ללא עבר פלילי ונבקש לשחררו בתנאים".

בסוף השבוע הוגש כתב אישום נגד תושב פתח תקווה בן 42 בגין ביצוע עבירות מין בקטינות. החקירה החלה לפני כחודש, בעקבות תלונת קטינה כי החשוד ביצע בה מעשה מגונה בחדר מדרגות. בחקירה עלה חשד כי ביצע מעשים מגונים בארבע קטינות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully