וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל בן 19 סחט בת 17 ואנס אותה וביצע עבירות מין בבת 14

11.9.2017 / 14:22

החייל, שמעצרו הוארך בחמישה ימים, חשוד כי הכריח את בת ה-17 לבוא אליו ואנס אותה כשאמר לה כי יפיץ תמונות עירום שלה אם לא תיענה לו. לפי החשד, ביצע מעשים מגונים בבת ה-14 בשיטה דומה

אילוסטרציה חייל צה"ל. GettyImages
אילוסטרציה חייל צה"ל/GettyImages

המשטרה עצרה בסוף השבוע האחרון את נ', חייל בן 19, החשוד כי אנס בת 17 ואיים עליה שיפיץ תמונות עירום שלה אם תתנגד, וביצע בה מעשים מגונים בבת 14. סניגורו, עו"ד אריאל הרמן, טען בדיון שנערך אתמול (ראשון) בעניינו כי אכן "התקיימו יחסים" בין החייל לקטינה, אולם אלו בוצעו בהסכמתה. השופט ירון מינטקביץ' האריך את מעצרו של נ' בארבעה ימים, עד ליום חמישי.

נ', המתגורר באזור ירושלים ומשרת בשירות סדיר, נחקר כבר לפני כמה שבועות בחשד לביצוע מעשה מגונה בנערה בת 14. הוא שוחרר באותו שלב, אולם נעצר שוב השבוע, לאחר שהתקבלה תלונה כי ביצע מעשה חמור יותר בנסיבות דומות.

מעשה האונס שבו חשוד נ' אירע בלילה שבין שבת לראשון בביתו של נ', שאליו לפי החשד היא הגיעה לאחר שאיים עליה שיפיץ תמונות עירום שלה אם לא תעשה זאת. לדברי נציג המשטרה בדיון, רס"מ ולדימיר פישמן, נ' היה אלים במהלך "קיום האקט המיני" ביניהם. בשעות לאחר שעזבה את המקום, הגישה הצעירה תלונה בתחנת המשטרה, וביום ראשון בשעת בוקר מוקדמת, נעצר החייל.

בהחלטה שניתנה אמש, שבה הוארך מעצרו של נ' בחמישה ימים, כתב השופט מינטקביץ' כי "קיים חשד סביר ברור כלפי המשיב", וכי ישנו "דמיון בין המעשים הנוגעים לשני קורבנות שונים, דבר המחזק את החשד".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully