וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסולים בעולם התחתון: 7 שנות מאסר למורשע במעורבות ברצח צעיר

8.10.2017 / 14:32

המחוזי בתל אביב גזר את העונש על משה בן דוד בגין מעורבותו ברצח מור אלגרבלי ב-2010 בבת ים. בן דוד הורשע בקשירת קשר לביצוע פשע, נשיאת נשק וניסיון לברוח מהארץ כשהיה משוחרר בערבות. בנוסף נגזרו שישה חודשי מאסר בפועל על בנו של בן דוד, שמואל

שש שנים אחרי: כתב אישום נגד עבריין שירה למוות במור אלגרבלי בבת ים. אבי כהן
זירת הרצח/אבי כהן

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) שבע שנות מאסר על משה בן דוד בגין מעורבותו ברצח מור אלגרבלי ב-2010 בבת ים. זאת, במסגרת פרשת החיסולים בעולם התחתון, פרשה 1131. בן דוד הורשע בקשירת קשר לביצוע פשע, נשיאת נשק וניסיון לברוח מהארץ כשהיה משוחרר בערבות. בנוסף נגזרו שישה חודשי מאסר בפועל על בנו של בן דוד, שמואל, ועל נאשם נוסף שהיה קטין בעת ביצוע הפשע, ולכן לא ניתן לפרסם את שמו.

על פי כתב האישום, בו הודו הנאשמים במסגרת הסדר טיעון, לבן דוד היה סכסוך עם אלגרבלי ואביו. ב-10 בינואר 2010 ירה אלמוני לכיוונו של בן דוד. הוא חשב שאלגרבלי עמד מאחורי הירי – והחליט לנקום. יחד עם הנאשמים האחרים ואדם נוסף – שמאוחר יותר יהפוך לעד מדינה - הם תכננו איך יפגעו באלגרבלי. למחרת הוציאו לפועל את תוכניתם: אלגרבלי נורה למוות כשהיה במכוניתו עם אדם בשם משה קדוש, שנפצע.

עוד בוואלה! NEWS:
ניצחון למוחים: בג"ץ אישר להפגין ליד בית היועמ"ש - ללא צורך ברישיון
"אני השטן שלך, חכה חכה": כתבי אישום בתקיפת המאבטחים באיכילוב
"כמו בסרטים": האח חשוד שחטף את הבוס שניהל רומן עם אחותו

בן דוד האב הסגיר את עצמו למשטרה לאחר חודש וחצי, אך שוחרר מכיוון שאז לא היו בידי המשטרה די ראיות. ב-2016, לאחר שהמדינה הצליחה לגייס את עד המדינה וחידשה את החקירה, ניסה להימלט מהארץ. הוא נתפס כשהוא מסתתר בחדר המנועים של יאכטה שכבר יצאה לכיוון קפריסין.

במקור הואשם בן דוד ברצח, אולם בהמשך תיקנה הפרקליטות את כתב האישום בשל קשיים ראייתיים. השופט בני שגיא, שאישר את עסקת הטיעון, כתב כי "בסופו של יום, נראה כי מדובר בקשיים שאינם מבוטלים, וכאלה שהיו יכולים לעמוד לרועץ לתביעה בנסיונה להוכיח את עבירת הרצח". כחלק מאותם קשיים ציין השופט "נתונים שונים הקשורים לעדותו של עד המדינה, אשר ניתן היה לטעון לגביהם כי אינם עולים בקנה אחד עם נתונים אחרים, וכן שיתוף פעולה חלקי של חלק מהנחקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully