וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים טבעה למוות באילת; בן שלוש נפגע אנוש בטביעה בצפון

הפעוטה טבעה בבריכה בבית פרטי ופונתה לבית החולים יוספטל, אך שם נקבע מותה. במקרה נוסף, טבע ילד בחתונה בגן האירועים של הקיבוץ אפק. הוא פונה לבית החולים רמב"ם תוך כדי פעולות החייאה, שם מצבו התייצב

ילד בן 3 טבע בבריכה בגן אירועים בקיבוץ אפק, 6 באוקטובר 2017. איחוד הצלה
גן האירועים בקיבוץ אפק/איחוד הצלה

פעוטה בת שנתיים טבעה למוות היום (שישי) בבריכה בבית פרטי באילת. היא פונתה לבית מחולים יוספטל בעיר אך לאחר ניסיונות החייאה ממושכים נקבע מותה. במקרה נוסף שאירע היום נפגע ילד בן שלוש באורח אנוש בטביעה בבריכה בקיבוץ אפק שבמועצה האזורית מטה אשר.

הילד, תושב קריית אתא, טבע בבריכה בגן האירועים של הקיבוץ, במהלך חתונה שהתקיימה במקום. חובשים ופרמדיקים של מד"א ושל איחוד הצלה שהגיעו למקום ביצעו בילד פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. בבית החולים הצליחו הרופאים לייצב את מצבו והוא הורדם והונשם והועבר להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות המקרה.

עוד בוואלה! NEWS:
תושב אלקנה שנרצח בכפר קאסם הובא למנוחות: "כל מהותו הייתה שמחה"
הפיצוצים בצפון תל אביב: המשטרה עצרה שישה חשודים נוספים
"שודד הברינקס" נעצר בחיפה בחשד שהחזיק שטרות מזויפים

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014/ראובן קסטרו

חי סויסה, חובש בכיר במד"א, סיפר כי הילד נמשה מהמים על ידי נוכחים במקום, שהחלו גם בפעולות החייאה בסיסיות, בליווי פרמדיק מד"א שהגיע רכוב על אופנוע עזרה ראשונה. "הנפגע נמצא כשהוא ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ומצבו עדיין מוגדר קריטי", אמר.

לירן קריספין, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר כי "כשהגעתי לזירה ביצעתי פעולות החייאה בילד בן שלוש שהיה ללא דופק וללא נשימה לאחר שטבע ונמשה מבריכה בגן אירועים בו שהה עם בני משפחתו. יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים רמב"ם תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

(עדכון ראשון: 17:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully