וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת הליצנים: ארבעה נערים מחופשים עוכבו בחשד שהבהילו תושבים

שלושה נערים נוספים עוכבו לאחר שבכליהם נמצאו כלי תקיפה, לטענתם במטרה להתגונן מ"ליצנים" מחופשים. בנצרת עילית נשלח נער בן 14 למעצר בית בן חמישה ימים לאחר שבכליו נמצאו מסכה ואקדח מפלסטיק

מסכה ואקדח מפלסטיק שנמצאו בכליו של נער בנצרת עילית, 6 באוקטובר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
מסכה ואקדח מפלסטיק שנמצאו בכלי נער בנצרת עילית/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

שני נערים בני 14 ו-15 עוכבו הלילה (שישי) לחקירה בעיר במרכז השרון לאחר שברשותם נמצאו כלי תקיפה, בהם סכין וכלי עבודה חדים. שוטרים שעיכבו את השניים פתחו בחקירה ראשונית שממנה עלה כי שמו של אחד הנערים הוזכר בפרסום שעלה ברשת "אינסטגרם" תחת הכותרת "קורבנות של היום" – במסגרת חשבון של קבוצת נערים מחופשים לליצנים. הנער סיפר כי חשש לצאת מביתו לבד ולכן הצטייד יחד עם חברו בכלי התקיפה. השניים נלקחו לתחנת משטרה בעירם ונפתחו נגדם הליכים על פי חוקי הנוער.

בתקרית נוספת שאירעה הלילה בירושלים עוכב נער בן 15 כשברשותו מסיכה של גולגולת וכן גרזן צעצוע מפלסטיק. הוריו של הנער זומנו לתחנת המשטרה. במקרה אחר שאירע הלילה בבירה עוכב נער בן 16 שבכליו נמצאה סכין. הנער טען בפני השוטרים שעיכבו אותו כי הצטייד בסכין לשם הגנה מפני נערים מחופשים. הוא עוכב לחקירה בתחנת עוז של המשטרה בדרום ירושלים והוריו זומנו למקום.

הודעה שפורסמה באינסטגרם על אודות "קורבנות ליצנים", 6 באוקטובר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
"רשימת קורבנות" שפורסמה באינסטגרם/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

בנצרת עילית עוכב אמש לחקירה נער בן 14 ששוטרים ופקחים עירוניים מצאו מסתתר בשיחים ליד הקאנטרי בעיר. בחיפוש בכליו נמצאה מסכת פורים וכן אקדח מפלסטיק. הנער עוכב לחקירה בתחנת משטרה והוריו זומנו למקום. בתום חקירתו באזהרה שוחרר הנער למעצר בית בן חמישה ימים.

בתוך כך מסרה עיריית צפת כי שני נערים בני 12 ו-15 נתפסו הלילה בעיר כשהם מחופשים לליצנים, לאחר שהתנכלו לעוברי אורח והפחידו אותם. בהודעת העירייה נמסר כי השניים עוכבו לחקירה והמשטרה פתחה נגדם בהליכים פליליים. עוד נמסר מהעירייה כי הורי נערים בעיר נקראים "להגביר עירנות בקרב פעילות ילדיהם ומדגישה שתפעל יחד עם המשטרה באפס סובלנות, יד קשה ובפתיחת כתבי אישום כנגד כל מי שישתף פעולה במעשים אלו".

המשטרה הגדירה את התופעה שבה נערים יוצאים לרחוב חבושים במסכות פורים בעת האחרונה "פסולה ופלילית", בשל זריעת פחד בציבור ו"שיבוש חיי השגרה של תושבים". בהודעת המשטרה נמסר כי הציבור נקרא שלא לקחת את החוק לידיים ולא לפגוע בבני נוער. "מדובר בהתנהגות חסרת אחריות של בני נוער שמטופלת על ידי המשטרה ושיש בה משום הפרת שלום הציבור ושגרת החיים", נכתב עוד בהודעה.

עוד באותו נושא

נערה הותקפה בידי אדם מחופש לליצן בתל מונד; מצבה קל

לכתבה המלאה
מסכה וגרזן מפלסטיק שנמצאו בכליו של נער בירושלים, 6 באוקטובר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
מסכה וגרזן מפלסטיק שנמצאו בכלי נער בירושלים/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה
כלי תקיפה שנמצאו בכליו של נער בשרון שהתגונן מ"ליצנים", 6 באוקטובר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
כלי תקיפה שנמצאו ברשות נערים בשרון, שהתגוננו מפני "ליצנים"/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה
כרזה של עיריית צפת נגד בהלת הליצנים, 6 באוקטובר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
הודעה שפרסמה עיריית צפת נגד "בהלת הליצנים"/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully