וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל הפיצוצים בת"א: שניים נעצרו בחשד שניסו לאיים אחד על השני

5.10.2017 / 14:53

לפי החשד, שני תושבי העיר כבני 20, היו שותפים בעבר בעסק להלוואת כספים בשוק האפור. לאחרונה פרץ ביניהם סכסוך, ובמשטרה חושדים שגל הפיצוצים הוא ניסיון של השניים לאיים ולפגוע זה בזה. אחד החשודים הוא אחיינו של ניצב בכיר בדימוס במשטרה

פיצוץ מחוץ לדירה ברחוב עיר שמש בצפון תל אביב, 4 באוקטובר 2017. חטיבת דובר המשטרה
מקום הפיצוץ בשכונת צהלה, אמש/חטיבת דובר המשטרה

המשטרה עצרה הלילה (חמישי) שני תושבי תל אביב, כבני 20, בחשד למעורבות בהשלכת רימוני ההלם והנחת מטען שאירעו ביומיים האחרונים בצפון העיר. אחד החשודים הוא אחיין של ניצב בכיר בדימוס במשטרה. מחקירה ראשונית עולה כי בין השניים ישנו סכסוך על רקע כספי. השניים יובאו הערב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. החקירה נמשכת.

המקרה האחרון אירע אמש, כשמטען התפוצץ סמוך לדלת בית מגורים ברחוב עיר שמש בשכונת צהלה. שעות ספורות לפני כן הוצמד מטען חבלה לאופנוע ברחוב קם בשכונת רמת החייל הסמוכה. לשני הפיצוצים הללו קדם פיצוץ שהתרחש שלשום, סמוך לשעה 20:00, ברחוב קהילת לבוב שבשכונת נאות אפקה. פיצוץ אחר נשמע כשעה מוקדם יותר ברחוב בני אפרים. בכל האירועים לא היו נפגעים.

פיצוץ מחוץ לדירה ברחוב עיר שמש בצפון תל אביב, 4 באוקטובר 2017. חטיבת דובר המשטרה
מקום הפיצוץ בשכונת צהלה, אמש/חטיבת דובר המשטרה

לפי החשד, שני הצעירים היו חברים טובים בעבר ואף פתחו גוף משותף למתן הלוואות בשוק האפור ושלטו על "בנקים" שהלוו כספים בשכונות נווה שרת, צהלה, והדר יוסף בצפון תל אביב. אלא שלאחרונה פרץ סכסוך בין שני החברים, והם החליטו להפריד את עסקיהם.

בחודש אוגוסט האחרון נעצר אחיינו של הניצב בחשד שחיבל באופנוע של שותפו לשעבר ואף איים עליו. במשטרה מעריכים כי גל הפיצוצים בימים האחרונים ברחובות צפון תל אביב הוא קרב בין מחנות. שני החשודים שנעצרו, כאשר כל צד מנסה לפגוע ולאיים על הצד השני. שני החשודים מכחישים את המיוחס להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully