וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך יממה: ארבעה פיצוצים התרחשו בצפון תל אביב על רקע פלילי

4.10.2017 / 21:31

מטען התפוצץ סמוך לדלת בית מגורים בשכונת צהלה, שעות ספורות לאחר שהתפוצץ אופנוע בשכונה סמוכה. בכל האירועים לא היו נפגעים והמשטרה פתחה בחקירת הנסיבות

פיצוץ מחוץ לדירה ברחוב עיר שמש בצפון תל אביב, 4 באוקטובר 2017. חטיבת דובר המשטרה
זירת האירוע ברחוב עיר שמש, הערב/חטיבת דובר המשטרה

פיצוץ אירע הערב (רביעי) סמוך לבית מגורים ברחוב עיר שמש בתל אביב. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בנזק שנגרם לדלת הדירה. באירוע לא היו נפגעים, וחוקרי המשטרה פתחו בחקירת האירוע, לאחר שעלה חשד כי הוא התרחש על רקע פלילי. הפיצוץ ברחוב הממוקם בשכונת צהלה בעיר, הוא הרביעי המתרחש תוך כ-24 שעות בצפון העיר – כולם הסתיימו ללא נפגעים.

הפיצוץ הקודם התרחש בשעות הצהריים ברחוב קם בשכונת רמת החייל, גם הוא על רקע פלילי. הכוחות שהגיעו למקום הבחינו באופנוע שניזוק מהפיצוץ. החבלנים שהגיעו ראשונים לזירת האירוע החלו באיסוף ראיות בכדי לעמוד על נסיבות המקרה.

פיצוץ מחוץ לדירה ברחוב עיר שמש בצפון תל אביב, 4 באוקטובר 2017. חטיבת דובר המשטרה
זירת הפיצוץ, הערב/חטיבת דובר המשטרה

לשני הפיצוצים הללו קדם פיצוץ שהתרחש אמש סמוך לשעה 20:00 – הפעם ברחוב קהילת לבוב שבשכונת נאות אפקה. כוחות המשטרה הוזעקו למקום לאחר שהתקבלו דיווחים על קולות נפץ עזים שנשמעו ברחבי השכונה. בדיקה ראשונית בזירה העלתה כי הפיצוץ נגרם ככל הנראה מרימון שהושלך לעבר בית ברחוב, ככל הנראה על רקע סכסוכים הנוגעים להימורים.

פיצוץ אחר נשמע כשעה מוקדם יותר ברחוב בני אפרים. הפיצוץ נגרם ככל הנראה מרימון נפץ שהושלך במקום. האירוע התרחש ברחוב בו פוצץ לילה לפני כן רכבו של עורך דין שהורשע בעבר בעבירות מרמה וריצה עונש מאסר.

  • עוד באותו נושא:
  • פיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully