וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסים לאסוף את השברים אחרי הירי בלאס וגאס – גלריית היום

האמריקאים מנסים להתאושש מירי התופת הקטלני מתחת למלון "מנדליי ביי", וממציאות אכזרית וקשה לעיכול לאחר שנהרגו 59 בני אדם. ריכזנו עבורכם מגוון תמונות מהיום שאחרי. צפו בתמונות הכואבות

יומיים לאחר הטבח בלאס וגאס, שגבה את חייהם של 59 בני אדם והביא לפציעתם של כ-400 נוספים, נמשך מאמץ זיהוי הגופות בירי שאירע מתחת למלון "מנדליי ביי".

במשטרה עדיין מעריכים כי סטיבן פאדוק, הרוצח שחוסל, פעל לבד מהקומה ה-32 של המלון, מה שמקשה על איתור המניע שלו. על אף שארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות על הטבח שאירע בעיר, גורמים אמריקניים הבהירו כי אין עדויות לכך שהיורה היה קשור לארגון טרור בינלאומי כלשהו.

הופעות רבות שהיו אמורות להיערך בעיר בוטלו, ובמספר נקודות נפתחו תחנות לתרומת דם עבור הפצועים שזקוקים להם. רחוב הגישה לבית המלון "מנדליי ביי" חסום על ידי ניידות משטרה, וגם בתוך המלון עצמו עדיין מורגשת אבטחה כבדה - אך ההימורים נמשכים כל העת.

צ'ייס ראסל, תושב העיר בן 32, סיפר לוואלה! NEWS בתור לתרומות הדם: "ראיתי בחדשות את התורים והחלטתי לבוא. זו תחושה של קהילה ואתה רוצה לתת בחזרה. אני בטוח שלכולם פה יש מישהו קרוב שהושפע מהירי". כשנשאל האם התקרית השפיעה על תחושת הביטחון האישי שלו, אמר: "זה לא ימנע ממני לחיות את חיי, אבל אני חושב שעכשיו אהיה יותר מודע כשאהיה בחוץ".

עקבו אחרינו גם באינסטגרם לתמונות נוספות

רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully