וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופתה של הילה ליבנה בדרך לארץ: "מודים לכל העם שהיה לצדנו"

1.10.2017 / 14:15

משרד החוץ מטפל בסידורי הבאתה למנוחות של המטיילת בת ה-22, שנפלה מגובה בקירגיזסטן. אמה ענת אמרה לוואלה! NEWS: "איפה שהיא לא נמצאת, אני בטוחה שהיא אסירת תודה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגופה תגיע לארץ בין שני לשלישי. הילה ליבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופתה של הילה ליבנה, המטיילת הישראלית שנהרגה בקירגיזסטן, צפויה להגיע לישראל בלילה שבין יום שני לשלישי. ביום שישי האחרון נמצאה גופתה של ליבנה, בת 22 מתל אביב, בנקיק שנפלה אליו מגובה רב.

במשפחתה של ליבנה עדיין לא קיבלו אישור סופי ממשרד החוץ על מועד יציאת הגופה לארץ. בשיחה עם וואלה! NEWS, אמרה היום (ראשון) אמה של הילה, ענת: "אני מודה לכל העם שעזר והיה לצדי בימים נוראיים כאלה, חיבק אותי וחיבק את הילה. איפה שהיא לא נמצאת, אני בטוחה שהיא מרגישה את החיבוק הזה ואני ממש אסירת תודה".

מתי גולדשטיין, מפקד היחידה הבינ"ל של זק"א, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי כל אישורי הלוויה ונתוני הקבורה טופלו מול משרד החוץ והמשפחה".

מורן מישל מלכת המדבר קירגיזסטן 2. מלכות מסע קירגיזסטן 2, מערכת וואלה! NEWS
הגופה נמצאה בנקיק. קירגיזסטן/מערכת וואלה! NEWS, מלכות מסע קירגיזסטן 2

אחיה של הילה, יובל, כתב בסוף השבוע בעמוד הפייסבוק שלו: "מכיוון שכולכם הייתם משפחה אחת גדולה עבורנו, אנו מרגישים את החובה לצרף אתכם לאבל הפרטי שלנו. אנו כואבים ומצטערים להודיע שהילה שלנו איננה בין החיים. מוקירים את המאמץ הארצי לחזק אותנו ולתת לנו יד ברגעים שהיו קשים ומפחידים לנו".

ליבנה טיילה יחד עם שני מטיילים נוספים, בהם ישראלי ושני מטיילים צרפתים. בשלב מסוים נפל המטייל הישראלי מצוק ושני הצרפתים מיהרו לסייע לו וחילצו אותו בשלום, בזמן שהיא נותרה מאחור והקשר עימה נותק. צוות חילוץ של חברת "כלל ביטוח" יצא לקירגיזסטן ועמד בקשר עם הקונסול הישראלי באסטנה שבקזחסטן, הנציגות הקרובה ביותר למקום האירוע.

האזינו: מורה הדרך אמנון גופר ב-103FM מסביר ממה להיזהר כשמטיילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully