וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אלימות בבתי חולים: צוותים הותקפו באיכילוב ובתל השומר

1.10.2017 / 14:03

גבר שנפצע בתאונת דרכים ביום כיפור לא היה מרוצה מהטיפול שקיבל בבית החולים, ועל פי החשד דחף את האח שטיפל בו וירק עליו. בשיבא הותקף בעקבות אי שביעות רצון של מטופל

צלמים זמניים מורשים

היום נעצר גבר בן 25 בחשד לתקיפת צוות רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר. על פי החשד, הוא איים על חברי הצוות הרפואי וזרק לעברם חפצים משום שלטענתו הטיפול היה לקוי.

תושב תל אביב נעצר אתמול (שבת) בחשד שתקף אח בחדר המיון בבית החולים איכילוב, לאחר שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבל. מעצרו הוארך אמש בבית משפט השלום בתל אביב עד מחר.

הגבר אושפז ביום הכיפורים לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים, ועל פי החשד החל לתקוף את האח שטיפל בו כיוון שקיבל טיפול שהיה לקוי, לטענתו. בין היתר, הוא ירק על האח המטפל ודחף אותו.

מגדל אשפוז ע"ש תד אריסון, מרכז רפואי סוראסקי, בי"ח איכילוב, תל אביב. ראובן קסטרו
עוד מקרה אלימות. בית החולים איכילוב/ראובן קסטרו

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום בשלושה ימים את מעצרם של שלושת החשודים בתקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב בתל אביב בשבוע שעבר.

השלושה - צעיר בן 22 מקרית מלאכי, גבר בן 42 מחיפה וצעיר בן 28 מתל אביב – חשודים שתקפו אנשי צוות שטיפלו בקרובת משפחתם, ופצעו אותם קל-בינוני. הם נעצרו אמש בדירת מסתור בבת ים, כשלדברי המשטרה היו ברשותם גם סמים.

צוות בית החולים קיים עצרת מחאה בעקבות התקרית, שהחשודים בה הם חברים בארגון פשיעה המוכרים למשטרה כעבריינים בכירים.

תיעוד: חמישה גברים הכו מאבטחים בחדר המיון של ביה"ח; המשטרה מחפשת אחר העבריינים. אתר רשמי
תקיפת המאבטחים באיכילוב בשבוע שעבר/אתר רשמי

נאווה פלדמן, אחות אחראית בחדר המיון בבית החולים, אמרה כי מדובר בתקרית חריגה של אלימות קשה. לדבריה, המטופלת שהגיעה למיון דרשה לקבל טיפול מידי והיא מוכרת לצוות הרפואי בשל מצב רפואי כרוני שממנו הא סובלת. עוד אמרה פלדמן כי המטופלת "ניסתה לחטוף לאחות את הטלפון מהיד, כנראה כי התעצבנה שהיא דיברה בטלפון הקווי ושלא נתנו לה טיפול באופן מידי". לאחר מכן השתוללה והצוות קרא למאבטחים שהרחיקו אותה מהאחות שתקפה.

פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב, כינה אז את התקרית "אירוע חמור מאוד עם דפוס פעולה מהעולם העברייני" והוסיף כי הוא "משקף את אזלת היד של המערכת נגד פושעים שפועלים באלימות נגד אנשי צוות רפואי". גמזו הוסיף כי המאבטחים הגנו בגופם על הצוות הרפואי וכי הנחה על הצבת שוטר באופן קבוע בחדר המיון.

(עדכון ראשון: 9:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully