וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: לפחות 22 נוסעים נרמסו למוות בתחנת רכבת במומבאי

29.9.2017 / 12:00

נוסעים שירדו בתחנה נמלטו למעבר הולכי הרגל המוביל ממנה לרחוב, בשל גשמי מונסון. יותר מ-30 בני אדם נפצעו באסון, בהם לפחות שניים במצב אנוש. הרשויות פתחו בחקירת נסיבות האסון

לפחות 22 נוסעים נרמסו למוות בתחנת רכבת במומבאי שבהודו, 29 בספטמבר 2017. רויטרס, רויטרס
הרשויות פתחו בחקירה. תחנת הרכבת במומבאי, היום/רויטרס, רויטרס

לפחות 22 בני אדם נהרגו ויותר מ-30 נפצעו היום (שישי) באסון בתחנת רכבת במומבאי שבהודו, לאחר שנוסעים רמסו זה את זה בירידה מרכבת במהלך שעות העומס בעיר, ברקע גשמי מונסון עזים שפקדו את האזור. המשטרה המקומית פתחה בחקירת נסיבות האסון, שהתרחש בתחנת "אלפינסטון" בעיר. שר הבריאות של מדינת מהראשטרה, שבתחומה נמצאת מומבאי, מסר כי לפחות שניים מהפצועים נמצאים במצב אנוש.

אחד הפצועים ששוחח עם סוכנות הידיעות "רויטרס" סיפר כי כשירדו הנוסעים מהרכבת, מיהרו כולם לתפוס מחסה מגשמי הזעף במעבר הולכי הרגל המוביל מהתחנה לרחוב. "הרכבות הוסיפו להגיע לתחנה והנוסעים רצו לצאת מהן, אבל אנשים לא אפשרו להם לעבור", סיפר הפצוע אקאש קוטג'ה. לדבריו, המעבר שבו הצטופפו הנוסעים עמוס לרוב בשעות היום בשל כמות הנוסעים העוברת במקום.

פצוע נוסף בתקרית סיפר כי המשטרה וכוחות החירום לא הגיעו בזמן על מנת לסייע בהכוונת הנוסעים, וכך האסון רק החמיר. ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי הביע את תנחומיו בפני משפחות ההרוגים באסון ומסר את תפילותיו לפצועים שפונו לבתי החולים. בדברים שכתב בחשבון הטוויטר שלו הוסיף מודי כי הרשויות פתחו בחקירה ומעניקים את הסיוע הדרוש לנפגעים.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב מתנערת מדברי השגריר לוואלה! NEWS: "אין שינוי מדיניות"
פריצת דרך במו"מ בין הנכים לממשלה; הקצבאות יוגדלו
ישראל סירבה לבקשת ארה"ב לאפשר לפלסטינים לתכנן בשטחי C

לפחות 22 נוסעים נרמסו למוות בתחנת רכבת במומבאי שבהודו, 29 בספטמבר 2017. רויטרס, רויטרס
ראש הממשלה מודי מסר תנחומים למשפחות ההרוגים. מומבאי, היום/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully