וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הנכים: שיבושי תנועה בכביש 70, צומת פוראדיס ואליקים נחסמו

28.9.2017 / 9:31

המאבק להשוואת קצבאות הנכות לגובה שכר המינימום נמשך, עם חסימות באזור הצפון. יו"ר ההסתדרות ניסנקורן נפגש עם נציגי המוחים: "אם לא תהיה ברירה, נכריז על סכסוך עבודה כללי"

צלמים זמניים מורשים

ארגוני הנכים חסמו הבוקר (חמישי) את צומת פוראדיס ואת מחלף אליקים בכביש 70 לכיוון דרום במשך כשעה, כחלק ממאבקם המתמשך להעלאת קצבאות הנכות. שוטרי משטרת התנועה נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

אתמול נעצר אחד המפגינים בעת חסימת כביש 2 במחלף הסירה, סמוך לאזור התעשייה בהרצליה. שלשום קיבלו הפעילים דוחות בסך 500 שקלים בגין חסימת כבישים, לראשונה מאז שהחלו את המחאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסימת כביש 70, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעילים מוחים בדרישה להשוות את הקצבאות שהם מקבלים מהמדינה לגובה שכר המינימום - 5,000 שקל בחודש. אתמול פגש יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן את נציגי הנכים לדיון במחאתם למען העלאת קצבת הנכות. לדברי ניסנקורן, "אם לא תהיה ברירה, נכריז סכסוך עבודה כללי". ניסנקורן הוסיף כי על הצדדים "למצוא פתרון משותף".

בשבוע שעבר קיימה מליאת הכנסת דיון פגרה מיוחד בנושא קצבאות הנכים. במהלך הדיון התפתח עימות בין ח"כ יאיר לפיד, יו"ר מפלגת יש עתיד, לבין השר יעקב ליצמן שהאשים אותו שהתכוון להקדיש שלושה מיליארד שקלים לתכנית מע"מ אפס ו"לא נתן שקל אחד לנכים". על כך השיב לפיד כי "עדיף לשקר פחות לפני ראש השנה – לא היה אז כסף".

(עדכון ראשון: 9:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully